کاش دیگر کاپیتان ما نباشی

ناسپاس نیستیم.بی معرفت هم نیستیم. برای فوتبالمان زحمت کشیده ای. لیاقت داشته ای و البته از فوتبال هم به همه چیز رسیده ای؛ نوش جانت.

ما که بخیل نیستیم. در هزار توی مشکلات اقتصادی و اجتماعی دل خوش کرده ایم به یکی یا چیزی مثل تیم ملی فوتبال که بعد از کلی هزینه و بالا پایین و این ور و آن ور برود جام جهانی و مثلا یک امتیاز بگیرد و برگردد و ما برای تساوی برابر اسپانیا شادی کنان به کوچه و خیابان ها بریزیم و دق دلی امان از مسایل غیر فوتبالی را اینگونه با فوتبال خالی کنیم.

چه کنیم. خیلی فرصت شادی نداریم. به این هم راضی هستیم که مثلا با پیروزی بر عراق شاد باشیم و به آینده امیدوار اما انگار همین آرزوی متوسط هم دیگر در انتظارمان نیست.

آقای کاپیتان اول مطلب عرض کردم که ناسپاس و بی معرفت نیستیم. اما سوالم از شما این است که طی سالهای زیاد حضورت در تیم ملی کدام بازی را برایمان درآورده ای؟

یک بازی که گره خورده باشد و ما نیاز به پیروزی داشته باشیم و تو مانند فرشته های نجات سر برسی و با یک گل تکنیکی و انفرادی کمکمان کنی تا از بحران خارج شویم.

مثل علی کریمی، مثل کریم باقری،مثل علی دایی، مثل مهدی مهدوی کیا، مثل خداداد عزیزی حتی مثل وحید هاشمیان و…

کدام بازی از شما در خاطرمان هست که نه فراتر از یک کاپیتان که در حد یک کاپیتان معمولی انجام وظیفه کرده باشی؛جز اعتراض به داور. جز درگیری با بازیکنان حریف.

هنوز یادم نرفته بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی زمان کی روش، در ورزشگاه آزادی که از زمین بازی اخراج شدی؛ می توانستی اخراج نشوی اما شدی؛ به راحتی هرچه تمام تر،مثل آب خوردن.

یادم نرفته برای اولین بار شاید نزدیک ۵۰ هزار تماشاگر در آزادی به خاطر آن اخراج بی موقعت به شدیدترین نحو ممکن به تو اعتراض کردند.

شاید فکر کنی می خواهم دق دلی بازی دیشب را سر تو خالی کنم. اگر اینطور باشد هم اشکالی دارد؟. تو به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم چه کردی؟

کاش لااقل در حد یک بازیکن و یک کاپیتان عادی بودی. اما چرا خطای اولت را آنگونه با عصبانیت انجام دادی و کارت اول را گرفتی؟

و بعدش هم و در حساس ترین شرایط بازی با خطایی که می توانستی انجام ندهی اخراج شدی؟ این چه وضعی است آقای مسعود شجاعی؟

این چه نوع کاپیتانی است؟ تمام تقصیرهای باخت دیروزمان گردن شما نیست اما بخش زیادی اش به شما بر می گردد.

کاش دیگر شما کاپیتان تیم ما نباشی. کاش زودتر به فکر خداحافظی از تیم ملی باشی. بابت همه این سالها از تو ممنونیم اما کاش کارت قرمز مردم را دیده باشی . کاش بروی و تیم ملی را بگذاری برای جوان ترها. کاش سابقه خودت در تیم ملی را بیش از این خراب نکنی.کاش…

آقای کاپیتان اول مطلب عرض کردم که ناسپاس و بی معرفت نیستیم. اما سوالم از شما این است که طی سالهای زیاد حضورت در تیم ملی کدام بازی را برایمان درآورده ای؟یک بازی که گره خورده باشد و ما نیاز به پیروزی داشته باشیم و تو مانند فرشته های نجات سر برسی و با یک گل تکنیکی و انفرادی کمکمان کنی تا از بحران خارج شویم.

اینجا را هم ببینید

The post کاش دیگر کاپیتان ما نباشی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *