سامانه B2B مدیر تور

سامانه B2B مدیر تور

سامانه اطلاع رسانی آژانس های مسافرتی ،شرکت های گردشگری است که در زمینه ثبت و معرفی تور، قیمت تور همکاران فعالیت می نماید.به منظور ارائه خدمات برترsms اطلاع رسانی و تبلیغاتی نرخ تورها روزانه توسط سامانه مدیرتور ارسال می گردد. علاوه بر خدمات ذکر شده مدیر تور مفتخر است هرگونه تبلیغات و آگهی های آژانسی، به صورت بنری، اسلایدشو، آگهی های تبلیغاتی استخدام ورا پذیرا باشد. در این راستا دورهای آموزشی با حضور آژانس های مسافرتی، شرکت های گردشگری و مشاوران ارشد بازاریابی در مدرسه کسب و کار ماهان برگزار گردید.

ارسال پیامک تبلیغاتی نرخ تورها راس ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه

قبل از ساعت ۱۱:۱۱ آژانس های مسافرتی می بایست تور های خود را در مدیرتور درج نمایند. با درج پکیج ها و قراردادن قیمت هر پکیج راس ساعت ۱۱:۱۱ با ارسال پیامکی مبنی بر نرخ تور ها اطلاع رسانی صورت می گیرد.

هدف از دوره های آموزشی مدیر تور

هدف از تشکیل این دوره های آموزشی کمک به بهبود فرآیند بازاریابی آنلاین آژانس های مسافرتی و بالارفتن فروش تورها در نوسانات بازار امروز است. آشنایی با برترین تورها ی فصلی و دوره ای نظیر تور بالی، تور سریلانکا وهمچنین پرطرفدارترین تورها مانند تور استانبول و یا تورهایی که سالانه پذیرای بیشترین تعداد گردشگران است مانند تور دبی می تواند در بهبود فرآیند فروش شما را یاری نماید.

سامانه B2B مدیر تور

اطلاعات گردشگری هر کشوربا مدیر تور

با مدیر تور علاوه بر اطلاع از آخرین نرخ تورهای همکاران، می توانید از برترین جاذبه های گردشگری ،آداب و رسوم هر کشور،مساحت و اختلاف زمان تا برترین غذاهای شهر و کشوراطلاعات بروزتری داشته باشید. برای مثال با تور ایتالیا که یکی دیگر از پرطرفدارترین تورها در حوزه گردشگری به شمار می رود سفری مجازی را تجربه نمایید و یا قدم به قدم با تور آنتالیا در مدیرتور گام بردارید.

دریافت هدیه از مدیر تور

با ثبت نام درمدیر تور علاوه بر معرفی تورهای خود ، آگاهی از نرخ همکاران و دریافت کمیسیون آژانس، از مدیر تور نیز هدیه دریافت کنید.

نوشته سامانه B2B مدیر تور اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *