مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان!

مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان!

یک موسسه معتبر گردشگری و مهاجرتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

خدمات مهاجرتی و گردشگری همچون اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس استرالیا، آمریکا و اروپا طی چند سال گذشته به یکی از دغدغه‌های اصلی بخش عمده‌ای از جامعه ایران تبدیل شده‌است. چه برای ادامه تحصیل، چه برای سرمایه گذاری، چه برای اقامت و چه برای یک سفر توریستی، متقاضیان با هر انگیزه و هدفی انتظار دارند خدماتی سریع، دقیق، شفاف و البته ثمر‌بخش را دریافت نمایند. خدماتی که بواسطه آن با خیالی آسوده شاهد پذیرش فرزندان خود در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور باشند و یا حتی بدون نیاز به حضور در سفارت خانه‌های خارجی ویزای مسافرتی دریافت کنند.

روی تراژیک و واقعیت تلخ سفر و مهاجرت زمانی نمایان می‌شود که متقاضی پس از ماه‌ها مطالعه وتحقیق و با وجود فراهم آوردن تمامی مدارک درمیانه راه با رد درخواست ویزا و یا مهاجرت خود مواجه می‌شود و حتی فاجعه‌‌ بارتر، مدارک ارائه داده‌شده مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد. ناکامی بزرگی که بواسطه اعتماد به موسسات و افراد به ظاهر حرفه‌ای بوجود می‌آید و سرمایه، زمان و فرصت‌های خوب مهاجرتی به همین سادگی به باد می رود.

اما یک موسسه گردشگری و اقامتی معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد:

طی چند سال گذشته رویکرد سخت‌گیرانه و انقباضی سفارت‌های خارجی برای تعیین وقت سفارت و صدور ویزا از یکسو و سیاست‌های پیچیده و محدود مهاجرتی بسیاری از کشورها از سوی دیگر، روند خدمات گردشگری  و مهاجرتی را با پیچیدگی‌های بسیار مواجه ساخته‌است. در این فضا بی تردید تنها موسساتی قادر به ادامه فعالیت و ارائه خدمات خواهندبود که بتوانند بواسطه تجربه، دانش و ارتباطات گسترده خود این مسیر دشوار را برای متقاضیانش هموار سازند. گرچه قدمت و استمرار یکی از بارزترین معیارها برای تفکیک و انتخاب موسسه‌ای معتبر در این عرصه است اما دقت در موارد ذیل نیز می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد:

  1. از حضور فیزیکی موسسه مهاجرتی اطمینان حاصل کنید. در بسیاری از موارد بسیاری از افراد و موسسات غیر معتبر تنها از طریق اینترنت و یا شبکه‌های اجتماعی با شما در تماس هستند.
  2. شماره تلفن موسسه را بررسی کنید. شما می‌توانید از طریق مراکزی مثل ۱۱۸ از صحت ثبت شدن اطلاعات موسسه مذکور اطمینان حاصل کنید.
  3. در صورت لزوم اطلاعاتی مانند ثبت شرکت را پرس و جو کنید. شما از طریق تماس تلفنی و یا حضور فیزیکی می‌توانید اطلاعات ثبتی شرکت و یا سایر مجوزات مربوطه را بررسی کنید.
  4. اشراف اطلاعاتی موسسه را بررسی کنید. آیا کارشناسان موسسه توانایی پاسخ به سوالات شما را دارند؟ آیا از انواع اطلاعات مربوط به وقت سفارت‌ها، مجاری صدور ویزا و مقررات کنسولی و سفارتی، مدارک و شرایط مورد نیاز برای صدور ویزا و روش‌های قانونی مهاجرت اطلاعات کاملی دارند؟
  5. سابقه شرکت را بررسی کنید. یک موسسه معتبر و حرفه‌ای بایستی سالها تجربه در زمینه مهاجرت و انواع روش‌های دریافت ویزا را داشته باشد.
  6. داشتن وکلای معتبر چه در داخل و چه در خارج از ایران نشان دهنده توانایی موسسه در پاسخ‌گویی به نیازهای مهاجران در اسرع وقت است.

جستجو و تحقیق ما برای یافتن موسسه‌ای که بتواند با دارا بودن استانداردهایی مشخص، پاسخوگی نگرانی‌های اشاره شده در بالا باشد ما را به هولدینگی رساند که طی نزدیک به یک دهه گدشته به شکلی حرفه‌ای و سازمان یافته به ارائه خدمات گردشگری در تهران مشغول است. موسسه گردشگری و مهاجرتی نیلگام که تا چندی پیش با برند ایران-آنکارا فعالیت می‌کرده است و بسیاری از فعالان عرصه گردشگری این موسسه را بدلیل خدمات ویژه و تضمینی آن در اموری همچون ویزای کانادا، پیکاپ ویزا و وقت سفارت های آمریکا، انگلیس  و کانادا می‌شناسند.

خدمات این موسسه که با نام جدید هولدینگ نیلگام و ذیل ۳ زیر مجموعه (نیلگام سفر، نیلگام مهاجر و دارالترجمه) فعالیت می کند بطور کلی موارد زیر را شامل می شود:

  • امور مهاجرتی (مهاجرت به کانادا، پرتغال و اخیرا مهاجرت به دومنیکا)
  • خدمات پیکاپ ویزا و وقت سفارت (وقت سفارت کانادا در ترکیه و امارات، وقت سفارت‌های امریکا و انگلیس در امارات، ترکیه و ارمنستان)
  • اخذ ویزا (ویزای کانادا، ویزای شنگن و استرالیا)
  • تورهای لوکس گردشگری
  • دارالترجمه

اما آیا هولدینگ نیلگام دارای ویژگی‌های ذکر شده‌است؟

  1. هولدینگ نیلگام با داشتن دفتر فیزیکی و حدود ۱۳۰ نفر پرسنل در خیابان ظفر تهران همه روزه به غیر از روزهای تعطیل آماده پذیرش مشتریان است.
  2. شماره تلفن رسمی نیلگام (۰۲۱۷۵۲۳۷) که در وب سایت شرکت نیز موجود است پس از بررسی‌های لازم دارای ثبت رسمی در سامانه ۱۱۸ با نام نیلگام سفر است.
  3. شرکت نیلگام دارای ثبت رسمی در سازمان ثبت اسناد کشور و دارای شناسه ملی و کد اقتصادی معتبر است.
  4. جهت بررسی این مورد چند نمونه از خدمات شرکت که بر روی وب سایت نیلگام موجود بود مانند ویزای کانادا و پیکاپ ویزا علاوه بر اطلاعات موجود بر روی سایت با کارشناسان نیلگام تماس گرفته شد و اطلاعات کاملی را دریافت کردیم. همچنین می‌توان بر روی وب سایت از طریق فرم‌های طراحی شده اطلاعات خود را وارد کرد تا کارشناسان پس از بررسی با شما تماس بگیرند.
  5. مطالعات و پرس و جو ها به ما ثابت کرد که شرکت نیلگام در طی یک دهه فعالیت خود به طور میانگین سالانه ۲۰۰۰۰ پیکاپ پاسپورت، ۳۰۰۰ وقت سفارت و ۱۰۰۰ ویزای موفق برای کشور کانادا صادر می‌کند که نشان دهنده خدمات گسترده و قابل اعتماد این موسسه است.
  6. بررسی‌های موردی نیز نشان داد که نیلگام با بهره‌مندی از دفاتر برون مرزی خود برای اخذ ویزای کشورهای کانادا، انگلیس و آمریکا، استرالیا و کشورهای حوزه شنگن و همچنین در اختیار داشتن وکلای معتبر در ایران و خارج از کشور دارای ارتباطاتی قوی در کشورهای مقصد است.

جمع بندی

داشتن اطمینان به موسسه و افراد در زمینه مهاجرتی و اخذ ویزا اولین قدم در ادامه مسیر افرادی که قصد مهاجرت دارند؛ مجموعه‌ای که با شناخت دقیق سازوکارهای مهاجرتی و گردشگری مربوط به هر کشور از یک سو و تبیین مناسب‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر برای کسب موفقیت از سوی دیگر، موکلین و متقاضین خود را به سر منزل مقصود برساند.
در نهایت اگر به هر دلیل و با هر انگیزه ای قصد مهاجرت دارید و یا سفری توریستی به مقاصد جذاب و دیدنی جهان را در سر می‌پرورانید، می‌توانید از طریق شماره تلفن‌ ۰۲۱۷۵۲۳۷ و یا مراجعه به وب‌سایت نیلگام  (‌Nilgam.com) اطلاعات مورد نیاز خود را کسب و خدمات مطلوب خود را رزرو نمایید.

 

نوشته مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان! اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *