جزئیات اسکان فرهنگیان در سفرهای تابستانی / برنامه آموزش و پرورش برای ارزان‌سازی سفر فرهنگیان

طرح اسکان موقت آموزش‌ و پرورش در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان و همچنین تسهیل مسافرت‌های تابستانی اجرا شده است.

چمدان: گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب افزود: آموزش و پرورش برای اسکان فرهنگیان در سفرهای تابستانی ۳۶۶ مرکز رفاهی خانه معلم،۳۰۰ اردوگاه و ۲ هزار مدرسه را سازماندهی کرد.

وی با بیان اینکه طرح اسکان تابستانی فرهنگیان تا ۱۵ شهریور ماه ۹۸ ادامه دارد اضافه کرد: رویکرد مراکز اسکان فرهنگیان در مسافرت‌ها از جمله سفرهای نوروزی و تابستانی تکریم فرهنگیان است.

کریمی‌فر با اشاره به اینکه مسافران تابستانی در ۴۹۵ پایگاه پذیرش، سازماندهی و ساماندهی می‌شوند گفت: برای ارائه خدمات سفر تابستانی به فرهنگیان ۲۳ هزار و ۹۶۰ کلاس درس در ۲ هزار و ۶۵۰ مدرسه پیش بینی و آماده شد.

وی اضافه کرد: ۵۰ پردیس دانشگاهی در قالب ۲ هزار و ۴۰۴ اتاق و همچنین ۲۲۰ تالار و ۱۳۸ رستوران برای اسکان و پذیرایی از فرهنگیان در سفرهای تابستانی ۹۸ فعال شد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای سفرهای تابستانی، مراکز اسکان فرهنگیان به سیستم سرمایشی مجهز شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز اسکان تابستانی طرح بهسازی، زیباسازی، نصب تابلو و بنرهای اطلاع رسانی، امنیتی با هدف شاداب سازی، ایجاد آرامش و آسایش و همچنین حفظ و حراست از اموال مسافران در دستور کار قرار گرفت.

The post جزئیات اسکان فرهنگیان در سفرهای تابستانی / برنامه آموزش و پرورش برای ارزان‌سازی سفر فرهنگیان appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *