سیر تحول چهره سلبریتی مشهور زن از گذشته تا امروز /تصاویر

اگر به عکس ‎های قدیمی کیم کارداشیان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که چهره او طی این سال‌ها تغییر بسیاری کرده است، به طوری که او در حال حاضر به عنوان یکی از معیارهای مد و زیبایی در جهان شناخته می شود. اگر دوست دارید تغییرات ظاهری این ستاره را طی سالهای اخیر ببینید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین‌ها: کیم کارداشیان از زمانی که به عنوان دوست صمیمی پاریس هیلتون در «The Simple Life» دیده شد، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. اما پس از آن رفته رفته شهرت، ثروت و قدرت بیشتری را در هالیوود به‎دست آورد. اگر به عکس ‎های قدیمی او نگاهی بیاندازید، خواهید دید که چهره او طی این سالها تغییر بسیاری کرده است، به طوری که او در حال حاضر به عنوان یکی از معیارهای مد و زیبایی در جهان شناخته می شود. اگر دوست دارید تغییرات ظاهری این ستاره را طی سالهای اخیر ببینید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

مارس ۲۰۰۶

کیم کارداشیان

سال ۲۰۰۶ سالی بود که کیم کارداشیان توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. در ماه مارس همان سال، او برای اولین بار در یکی از میهمانی های هالیوود حضور پیدا کرد و به بیانی راهش به دنیای هالیوود باز شد. او در آن میهمانی با آرایش اسموکی چشم و کرم پودری برنزه و ضخیم آمد. موهای او نیز مشکی و صاف بود. موهای ریز دور پیشانی اش نیز به او چهره ای کودکانه بخشیده بود. اگر چه او زیبایی طبیعی خودش را داشت اما از شیوه آرایش کردن هیچ نمی دانست به طوری که زیبایی اش را نیز تحت تاثیر قرار داد.

اکتبر ۲۰۰۶

کیم کارداشان

در اواخر سال ۲۰۰۶، با این که کیم کم کم به شهرت رسیده بود، هنوز هم تغییری در چهره و آرایش صورت اش ایجاد نکرد. او همچنان با آرایش اسموکی چشم و کرم پودری غلیظ در میهمانی ها ظاهر می شد. البته او به موهای خود تغییراتی داد و از اکستنشن برای زیباتر کردن و پرپشت نشان دادن موهایش استفاده کرد. در واقع او با این ترفند، چهره مدرن تری به ظاهر خود داد.

آوریل ۲۰۰۷

کیم کارداشان

هر چه زمان بیشتری می گذشت، تغییراتی که کیم کارداشیان به چهره اش می داد، محسوس تر می شود. او کم کم شیوه آرایش اش را تغییر داد. کرم پودری که استفاده می کرد، دیگر پر رنگ تر از پوست اش نبود و از رنگ های روشن تری استفاده می کرد. او از آرایش اسموکی خاکستری چشم هایش نیز دست کشید و به سمت رنگ های متنوع تری چون آبی روی آورد. حتی مدل موهای او نیز از حالت صاف به حالت دار تغییر کرد.

نوامبر ۲۰۰۷

کیم کارداشیان

از نوامبر ۲۰۰۷ بود که کیم کارداشیان چهره اش تقریبا شبیه به چیزی که ما امروزه می بینیم، تغییر کرد. او شیوه درست استفاده از کرم پودر یا به اصطلاح کانتورینگ را آموخت. دیگر خبری از آن کرم پودر روی صورت اش نبود. او به جای استفاده از سایه چشم غلیظ نیز از خط چشم و ریمل استفاده می کرد. موهای او نیز همان ندل حالت دار خودش را داشت اما با فرهای مرتب تر و بازتر.

مارس ۲۰۰۸

کیم کارداشیان

در مارس ۲۰۰۸، کیم در سریال تلویزیون واقع‌نمای «پابه‌پای خانواده کارداشیان» ها حضور پیدا کرد و از همان زمان به بعد، تبدیل به یک ستاره شد. او در این مجموعه آرایش کمتر و روشن تری داشت. حتی آرایش چشم های او نیز روشن تر از قبل شد. او به جای سایه مشکی و طوسی تیره، از سایه نقره ای و سفید استفاده کرد. موهای او اما تغییر چندانی نسبت به سالهای قبل نکرد و ما همچنان شاهد موهای ریز دور پیشانی اش بودیم، چیزی که امروزی روی صورت اش دیده نمی شود.

سپتامبر ۲۰۰۹

کیم کارداشیان

در سپتامبر ۲۰۰۹، تغییرات اساسی در چهره کیم ایجاد شد. او مدل موهایش را تغییر داد و دوباره به سمت موهای صاف رفت. در واقع او سبک بوهو را انتخاب کرد. شیوه آرایش او نیز کاملا حرفه ای و از این رو به آن رو شد. پوست صورت او صاف و روشن، مژه های او بلند و حالت دار بود. در واقع در همین سال بود که شیوه آرایش را نزد آرایشگران مشهوری چون Mario Dedivanovic آغاز کرد.

آگست ۲۰۰۹

کیم کارداشیان

در تابستان سال ۲۰۰۹، کیم کارداشیان به چهره‎ای کاملا متفاوت در ملا عام حاضر شد که با عکس‎العمل‎های زیادی از مردم و هوادارانش روبه‌رو شد. ما قبل از این تاریخ، او را با موها و آرایشی تیره می‌دیدیم اما او ثابت کرد که رنگ روشن، چه برای آرایش و چه برای رنگ مو، بیشتر به او می‌آید. رنگ موی عسلی او با آن هایلایت‎های طلایی، با تن پوست و رنگ چشمانش هماهنگی زیادی داشت.

فوریه ۲۰۱۰

کیم کارداشیان

اما گوبا کیم نتوانست خیلی رنگ موهای روشن‎اش را تحمل کند، به طوری که در فوریه ۲۰۱۰، بار دیگر موهایش را مشکی کرد. آرایش او نیز نسبت به سالهای قبل، کمتر و ملایم‎تر شد. اما او همچنان به زدن کرم پودرهای غلیظ علاقه زیادی داشت.

فوریه ۲۰۱۱

کیم کارداشیان

هر بار که کیم در مراسمی حضور پیدا می‎کند، تغییرات جدیدی به چهره‎اش می‌دهد. در فوریه ۲۰۱۱، او این بار تمرکزش را بر مژه‌هایش گذاشت. او با اکستنشن مژه و سایه خاکستری رنگ، تمام توجهات را به سمت چشمانش جلب کرد. کرم پودر او نیز نسبت به سالهای قبل، کمی سبک‎تر شد. او موهای مشکی‎اش را نیز از حالت ساده در آورد و با هایلایت‎‎های کاراملی به آن تنوع داد.

اکتبر ۲۰۱۱

کیم کارداشیان

در اکتبر ۲۰۱۱، چهره کیم شبیه به همان چهره‎ای شد که ما این روزها او را می بینیم. او موهایش را از حالت ساده خارج کرد و با مدل دم اسبی به آن فرم جدیدی داد. دیگر خبری از موهای ریز بالای پیشانی‎اش هم نبود. او این بار به جای آرایش مات، آرایش براق را ترجیح داد. سال ۲۰۱۱ سال بزرگی برای کیم بود، از این رو که او با کریس هامفریز ازدواج کرد اما ازدواج آنها تنها ۷۲ ساعت به طول انجامید و گویا تنها حالت نمایشی داشت.

فوریه ۲۰۱۲

کیم کارداشیان

برای کیم مهم نیست که چه مدل مو و آرایشی به او می آید، او نمی تواند به یک مدل آرایش پایبند باشد، به طوری که در فوریه ۲۰۱۲، باز او تغییرات جدیدی به چهره‌اش داد. آنچه بیش از همه برای کیم اهمیت داشت، مژه هایش بود. او از اکستنشن مژه‎های بلند و پرپشت استفاده کرد تا تمام توجهات را به سمت چشم‎هایش جلب کند. او مدل موهای خود را نیز به طور کل تغییر داد و با پفی در بالای سرش، به صورت‎اش فرم کشیده تری بخشید. در این سال شایعات زیادی در مورد رابطه کیم با کانیه وست پخش شد که در همان سال هم صحت این ماجرا ثابت شد.

جولای ۲۰۱۲

کیم کارداشیان

در تابستان ۲۰۱۲، کیم در لس‎نجلس با چهره‎ای برنزه طاهر شد. موهای او باز و کمی حالت نامرتب داشت آرایش‎اش نیز ساده و روشن بود. که او رابطه خود را با کانیه وست علنی کرده بود، بیش از همیشه مورد توجه رسانه‎ها و مردم قرار گرفت. آنها خیلی زود رابطه‎شان را رسمی و با هم ازدواج کردند.

آوریل ۲۰۱۳

کیم کارداشیان

کیم در آوریل ۲۰۱۳ اولین فرزند خود را با نام نورث وست به دنیا آورد. اگر چه او کمی چاق شد اما پس از بارداری باز به اندام سابق‎اش باز گشت. او موهایش را به سبک بوهو پشت سرش جمع کرده بود. آرایش او نیز روشن و براق بود. دیگر از آن لب‎های بی‎رنگ خبری نبود. کیم این بار رنگ رژش را با رنگ لباس‎اش ست کرد.

آگست ۲۰۱۴

کیم کارداشیان

چهره کیم کاردارشیان در آگست ۲۰۱۴ نسبت به سالهای قبل تغییری چندانی نکرد. پوست صورت او صاف و بدون لک، گونه هایش با رژ گونه‎ای کمرنگ و هلویی و موهایش صاف و طبیعی بود. تنها تغییری که او به مدل موهایش داده بود، رنگ موهایش بود. او پایین موهایش را کمرنگ‎تر از بالای موهایش کرد. این مدل مو در آن سال، تبدیل به ترند شد.

مارس ۲۰۱۵

کیم کارداشیان

در مارس ۲۰۱۵، کیم کارداشیان با ظاهر جدید خود، همه را شوکه کرد. او موهای تیره خود را به رنگ پلاتینیوم تغییر داد، رنگی که تا قبل از آن امتحانش نکرده بود. اگر چه این رنگ بهترین رنگی که کیم به موهای خود زده نیست، اما خیلی هم بد به نظر نمی‎رسید. جدا از رنگ مو، او گونه هایش را نیز تزریق کرد تا بزرگ‎تر به نظر آیند.

می ۲۰۱۶

کیم کارداشیان

اینطور به نظر می‎رسد که کیم خیلی نمی‎تواند رنگ بلوند موهایش را تحمل کند، از این رو می ۲۰۱۶، بار دیگر رنگ آنها را به مشکی تغییر داد. او در این سال به آرایش مات روی آورد و از رنگ‎های روشن‎تری هم برای کرم پودر و هم سایه‎چشم‎ استفاده کرد.

می ۲۰۱۷

کیم کارداشیان

کیم در می ۲۰۱۷ تغییرات اساسی به مدل موهایش داد. او موهایش را کوتاه کرد و آنها را به حالت صاف به سرش چسباند. آرایش او نیز نسبتا طبیعی بود. ما این از این مدل آرایش صورت او راضی بودیم زیرا ملایم، مینیمالیست و زنانه بود.

ژوئن ۲۰۱۸

کیم کارداشیان

در ژوئن ۲۰۱۸، کیم در شو لویی ویتون در هفته مد پاریس شرکت کرد. پوست او کمی برنزه، مژه‎هایش بلند و حالت‎دار و موهایش بلند و کمی بلند و مواج بود.

می ۲۰۱۹

کیم کارداشیان

آخرین تصویری که از کیم با چهره‎ای متفاوت داریم، تصویر او در می ۲۰۱۹ است که مربوط به مراسم مگ گالا ۲۰۱۹ می‎باشد. او آرایشی با تن هلویی و چشم‎هایی با آرایش اسموکی دارد. موهای او نیز به گونه‎ای بود که انگار تازه از زیر دوش بیرون آمده است. این چهره او نیز توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.

منبع: fame10
پردیس بختیاری

The post سیر تحول چهره سلبریتی مشهور زن از گذشته تا امروز /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *