چگونه ماشین لباسشویی بخریم؟

اول؛ گزینه های اندازه و بارگذاری

این موضوع شاید مشخص باشد، اما خریدن یک ماشین لباسشویی که اندازه مناسبی برای اشغال کردن یک فضا، ایده خوبی نیست. فضای مورد نظر را به دقت اندازه بگیرید، همچنین توجه ویژه ای به طول و عرض داشته باشید.

 

دوم؛ ظرفیت

با توجه به واژه ی اندازه فضای داخل ماشین، ظرفیت مهمترین عامل بعدی است که ملاحظه می شود.در بریتانیا، افراد معمولا تمایل به ظرفیت ۵ تا ۱۲ کیلوگرم دارند که البته به میزان لباس های خشکی برمیگردد که مناسب ماشین است و به صورت مناسبی طی تنطیمات استاندارد نخ شسته می شود.

 

 

سوم؛ برنامه ها

رنامه های استاندارد شامل نخ، پشم و دیگر تنظیمات حساس مانند الیاف ترکیبی یا شستن سریع می شود.همواره یک دکمه قبل از شستشو یا شستشوی اضافی و چرخش دورانی جداگانه از ویژگی های مشترک بیشتر ماشین لباسشویی هاست.

همچنین موارد دیگری همچون تنظیمات لباس کودکان و برنامه رنگ های خاص نیز در دیگر ماشین های لباسشویی وجود دارد.

اکثر ماشین های مدرن به کاربر اجازه می دهند تا دمای دلخواه شستشو را خود انتخاب کنند که از حدود ۱۵ درجه سانتیگراد تا ۹۰ درجه سانتیگراد درجه بندی شده است.

 

چهارم؛ سرعت چرخش

سرعت استاندارد ماشین چیزی بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. هرچند سرعتی نظیر ۱۸۰۰ دور در دقیقه نیز وجود دارد و ۱۴۰۰ دور در دقیقه معمولی تر است. سرعت بیشتر چرخش آب بیشتری را از لباس ها می گیرد.

به نکات بالا توجه کنید و هر زمانی نیازمند تعمیر لباسشویی شدید با اس پی یار تماس بگیرید

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *