همه چیز درباره فرودگاه کاشان

اگر ماشین شخصی نداشته باشیم، برای سفر به کاشان هم می‌توانیم سوار اتوبوس‌هایی شویم که از شهر‌های مختلف راهی این شهر می‌شوند و هم سوار قطار. هرچند از سال ۹۵ با اضافه شدن فرودگاه کاشان به فهرست فرودگاه‌های مسافری، سفر هوایی به این شهر هم امکان‌پذیر شده.

فرودگاه کاشان کجاست؟

برای رسیدن به فرودگاه کاشان باید ۱۲ کیلومتر از این شهر تاریخی فاصله بگیریم. این فرودگاه در حد فاصل دو جاده اصلی کاشان – نطنز به اصفهان و کاشان – یزد به کرمان قرار دارد.

اگر در کاشان هستیم و قصد داریم خودمان را به فرودگاه برسانیم علاوه بر استفاده از خودرو شخصی و تاکسی، امکان استفاده از خط ویژه اتوبوس هم وجود دارد. آدرس دقیق فرودگاه کاشان، میدان بسیج، کیلومتر ۱۲ جاده قدیم کاشان – نطنز، بالاتر از شهرک صنعتی امیر کبیر است و با توجه به خلوت بودن این مسیر، از مرکز شهر کاشان تا فرودگاه، کمتر از نیم ساعت راه داریم.

افتتاح فرودگاه کاشان به سال ۷۴ بر‌می‌گردد. ۱۳ خرداد این سال، یک فروند هواپیمای فوکر ۲۸ حامل رئیسجمهور وقت در فرودگاه کاشان به زمین نشست و این فرودگاه رسما افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فرودگاه یزد

پروازهای کاشان

فرودگاه کاشان به چه مقاصدی پرواز دارد؟

فرودگاه کاشان در حال حاضر تنها یک مسیر پروازی به مشهد و برعکس آن دارد. هر هفته سه پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود و قرار است در آینده نزدیک مسیر‌های پروازی دیگری برای این فرودگاه در نظر گرفته شود. تهران، شیراز و کیش مقاصد تازه‌ای هستند که پرواز به آنها از فرودگاه کاشان در دستور کار قرار دارد.

از مهمترین مسیر‌های پروازی در دست راه‌اندازی در فرودگاه کاشان مسیر کاشان به کربلاست.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فرودگاه نوشهر

فرودگاه کاشان چه امکاناتی دارد؟

فرودگاه این شهر امکانات عادی یک فرودگاه را داراست. ایستگاه تاکسی، پارکینگ، اتوبوس پروازی، امکان خرید اینترنتی بلیط، اینترنت wifi، سال vip، امکان برقراری پرواز در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز و … است.

نوشته همه چیز درباره فرودگاه کاشان اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *