شبیه جُنگ بود حالا جان گرفته!

«حاشیه نوشت» همانگونه که از نامش پیداست به مسایل حاشیه ای ورزش کشورمان می پردازد؛حاشیه نوشت امروز را بخوایند.

اول: ظاهرا قرارداد کی روش بهتر بود!

تا همین دو سه هفته پیش امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال مثلا در برنامه فوتبال برتر و در گفت و گو با میثاقی چنان محکم و با اطمینان از قرارداد ویلموتس حرف می زد که فکر می کردیم اگر بنا بر ادامه همکاری یا فسخ قرارداد با ویلموتس باشد کمترین خسارت به فوتبالمان وارد خواهد شد. جناب علوی چندین بار تکرار کرد که از تجربه قرارداد کی روش استقاده کرده ایم و با ویلموتس بهترین قرارداد را بسته ایم؛حالا باید گفت ظاهرا قرارداد کی روش بهتر از ویلموتس بوده؛لااقل آن بنده خدا اگر بداخلاق بود و غر می زد، اما پای کار بود نه مثل ویلموتس بی خیال وبیشتر دنبال مال و منال.

دوم:شبیه جَنگ هفته بود،حالا اما جان گرفته

سالهاست که برنامه ورزش از نگاه دو را نگاه می کنم. از نوجوانی، سالهایی که دو شبکه بیشتر نداشتیم؛ سالهایی که برنامه ورزش و مردم از شبکه یک و ورزش از نگاه دو از شبکه دو پخش می شد. سالهایی که خبری از اینترنت و فضای مجازی نبود و چشمان علاقمندان به ورزش همه به صفحه جادویی بود تا برنامه هایی مثل دریچه ای به جهان ورزش و… پخش شود.
ورزش از نگاه دو تا همین جند هفته پیش به نظرم راهش را گم کرده بود. بیشتر شبیه جنگ هفته شده بود که دوست داشت همه چیز داشته باشد و به هیچ کدامشان هم نمی رسید. حالا دو سه هفته ای است با گروه جدید به نظر سروسامانی گرفته و راهش را پیدا کرده است. البته درباره این گروه هم نباید زود قضاوت کرد اما با حضورشان به نظر تا حد زیادی به هدف خود خواهد رسید و دوباره به یکی از پربیننده ترین برنامه ها تبدیل خواهد شد.

سوم:فرشید طالبی را هم ببینید

این مطلب را باید زودتر می نوشتم. درباره پخش مراسم انتخاب بهترین های آسیا از شبکه ورزش. در هنگام پخش این برنامه مجریان از همه کاندیداهای کسب مرد سال فوتبال آسیا صحبت کردند جز فرشید طالبی.
مثلا در همان سالی که فرشید طالبی به عنوان کاندیدای مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد، فرهاد مجیدی هم بود اما همان زمان هم اعلام شد شانس طالبی برای کسب عنوان مرد سال بیشتر از مجیدی است. تیم آن سال فرشید طالبی-ذوب آهن- به فینال لیگ قهرمانان راه یافته بود و اگر قهرمان می شد بالای ۹۰ درصد این عنوان ارزشمند به طالبی می رسید همانطور که ساشا مدافع استرالیایی تیم کره ایی وقتی تیمش در فینال بر ذوب آهن غلبه کرد، مرد سال آسیا شد.
حالا این که مجریان این برنامه فرشید طالبی را ندیدند جای تعجب دارد؛ آنها می توانستند با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی فیلم ها و عکس های این مراسم را ببینند جایی که مجریان مراسم ابتدا ساشا را صدا می زنند، بعد فرشید طالبی و نفر سوم فرهاد مجیدی را.

The post شبیه جُنگ بود حالا جان گرفته! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *