دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز شنبه

نقل است که حضرت فاطمه سلام الله علیها در روزهای شنبه از هر هفته این دعا را قرائت می نمودند و همچنین به آن سفارش می فرمودند:

اللَّهُمَّ افْتَحْ لَنَا خَزآئِنَ رَحمَتِکَ، وَ هَبْ لَنَا اللَّهُمَّ رَحمَهً لَا تُعَذِّبُنا بَعدَهَا فِی الدُّنیَا وَ الآخِرَهِ، وَارزُقنَا مِن فَضلِکَ الوَاسِعِ رِزقًآ حَلَالًآ طَیِّبًّا،وَ لَا تُحَوِّجنَا وَ لَا تُفْقِرْنَا إلَی أحَدٍسِوَاکَ، وَ زِدنَا لَکَ شُکرًا، وَ إلَیکَ فَقرًا وَ فَاقَهً، وَ بِکَ عَمَّن سِوَاکَ غِنًا وَ تَعَفُّفًا، اللَّهُمَّ وَسَّعْ عَلَینَا فِی الدُنیَا، اَللَّهُمَّ إنَّا نَعُوذُ بِکَ اَن تَزْوِیَ وَجهَکَ عَنَّا فِی الحَالٍ، وَ نَحنُ نَرغَبُ إلَیکَ فِیهِ؛ اللَّهُمَّ صَلِّ علَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ اَعطِنَا مَا تُحِبُّ، واجْعَلْهُ لَنَا قُوَهً فِیمَا تُحِبُّ، یا اَرحَمَ الرَّاحِمِینَ!

خداوندا! گنجینه های رحمت خویش به روی ما بگشای؛ رحمتی به ما عطا کن که بعد از آن در دنیا و آخرت ما را عذاب نکنی و از فضل وسیع خویش رزقی حلال و طیّب روزی ما کن؛ و ما را به احدی غیر از خودت محتاج و نیازمند مگردان، و توفیق شکرگزاری هرچه بیشتر به ما مرحمت کن و ما را نسبت به خود نیازمند و از غیر خود بی نیاز و عفیف کن! پروردگارا، وسعت (در ایمان و روزی) را در دنیا برایمان عطا کن!

معبودا، پناه می آورم برتو از اینکه لحظه ای روی از ما برگردانی، در حالی که مشتاق توّجه و عنایت توایم!

پروردگارا! بر محمّد و آل محّمد درود بفرست و آنچه خود می پسندی برای ما عطا کن و نیروی ما را در آنجا که خودت دوست داری صرف کن، ای مهربانترینِ مهربانان!

The post دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز شنبه appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *