۵۰ درصد تخفیف برای بازنشستگان جهت استفاده از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی/ افزایش ۸ درصدی ضریب اشغال هتل‌ها نسبت به سال گذشته

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: میانگین قیمت هتل‌های ما ۵۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان: «مهرداد تاوتلی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: بیش از هزار نفر نیروی انسانی شاغل در این هتل‌ها مشغول کار هستند و بالغ بر ۳۷۵۰ باب داریم که پوشش خوبی را در عرصه گردشگری دارند.

وی تصریح کرد: مجموعه هتل‌ها از سال ۴۲ تا ۴۵ با هدف توسعه گردشگری شروع به ساخت کردند. در ادامه فعالیت‌هایی که داشتیم بحث بازسازی و نوسازی هتل‌ها را ادامه دادیم و توانستیم ۲۱ ستاره برای مجموعه مان از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را که مطابق استاندارد‌ها بود، دریافت کردیم. لازم به ذکر است که ۴۸ هتل ما قابلیت اخذ ستاره را داشت، ولی به دلیل ضوابط سختگیرانه ۲۱ ستاره را دریافت کردیم.

تاوتلی عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۵۰۲ ساعت آموزش به همه اعضای هتل ها از مدیرعامل تا کوچکترین داده شده است که نشان از اهمیت این موضوع برای ما دارد. ما آموزش را در سه بخش اجباری می‌دانیم که یکی از آن‌ها ایمنی و آتش‌نشانی بوده و مرتب هر سه ماه دوره‌هایی برای آن برگزار می‌شود. همچنین آموزش بهداشت یکی از اصلی‌ترین آموزش‌های ما بوده و از شاخصه‌های اصلی ما به شمار می‌آید.

وی گفت: ۵۰ سهام این شرکت برای صندوق بازنشستگی و ۵۰ درصد آن برای سازمان تامین اجتماعی است و می‌طلبد که برای بازنشستگان و همکارانمان در این بخش‌ها که خود سهام داران اصلی هستند، برنامه ریزی‌های خاصی داشته باشیم. در سال گذشته حدوداً ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیزمان را با هزینه‌های پایین به تور‌های داخلی فرستادیم.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان برای استفاده از این هتل‌ها ۵۰ درصد تخفیف شاملشان می‌شود، افزود: یکی از معضلات گردشگری ما این است که همه در تعطیلات خاصی به سفر می‌روند و در مواقع دیگر ظرفیت هتل‌ها خالی می‌مانند. تور‌های بازنشستگان را با کاهش قیمت در تایم‌های لوسیزن در نظر گرفتیم که این موضوع در افزایش ضریب اشغال اتاق‌های ما به شدت تاثیرگذار بود. با تغییرات و تخفیفات توانستیم قیمت‌ها را رقابتی کنیم تا نه فقط آخر هفته‌ها بلکه در سایر ایام هفته نیز پذیرای مسافران باشیم. هتل می‌تواند به عنوان سمبل فرهنگسازی یک شهر مطرح شود. ما با توجه به اینکه در ۵۴ شهر هتل داریم، با راه‌اندازی هشتک‌های مرتبط با ترغیب کردن مسافران به سفر سعی داریم که به افزایش سفر‌های داخلی کمک کنیم.

تاوتلی با بیان اینکه میزان رضایتمندی مشتریان از مجموعه هتل‌های ما ۷۱ درصد است، افزود: از بین کارکنان کشف استعداد کردیم و ۳۴ نفر از مجموع کارکنان کشف استعداد و در مواقعی به عنوان مدیر مجموعه انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: ۸۴ درصد ظرفیت اشغال هتل‌های ما در پیش فروش نوروزی امسال به فروش رسیده و به نوعی سال خوبی را برایمان رقم خورده است. در ابتدای سال برای شرکت سود هشت میلیارد تومان را پیش‌بینی می‌کردیم که حالا با گذشت ۱۱ ماه از سال ۲۰ درصد نسبت به پیش‌بینی‌مان سودمان افزایش داشته است. همچنین برای سال آینده پیش‌بینی این است که به سود ۱۰ میلیارد تومان برای شرکت برسیم.

وی در ادامه افزود: میانگین قیمت هتل‌های ما ۵۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و برای ایجاد مراکز جدید برنامه‌هایی داریم تا در شهر‌های اصفهان و تبریز هتل‌های جدید تاسیس کنیم.

امیرفرشید پورمختار (معاون سرمایه‌گذاری و توسعه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی) نیز در این نشست بیان کرد: یک ابتکار تازه شرکت ما ایجاد آ‌ژانس مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی بوده که در راستای سیاست خدمت‌رسانی به بازنشستگان ایجاد شده است. شهر‌های مشهد، قشم، کیش بیشترین درخواست بازنشستگان برای اقامت در هتل‌های ما را دارند که متاسفانه ما در این سه مقصد هتلی نداریم، ولی در شهر‌هایی که هتل‌های ما وجود دارد میزان خدمات‌دهی به بازنشستگان که با تخفیف ۵۰ درصدی در هتل‌های ما ساکن می‌شوند، هیچ تفاوتی با میهمانان معمولی ندارند.

The post ۵۰ درصد تخفیف برای بازنشستگان جهت استفاده از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی/ افزایش ۸ درصدی ضریب اشغال هتل‌ها نسبت به سال گذشته appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *