گردش در اروپا

سفر به اروپا مدتهاست که برای مردم در هر سنی، از دانش آموزان و زوج ها، گرفته تا خانواده ها و بازنشستگان ، جذاب بوده است. وسعت تعطیلات احتمالی در اروپا بسیار زیاد است ، با مقصد های بی شمار و انواع روش های مختلف کاوش در آنها. از محبوب ترین کشورهای اروپا برای مسافران می توان به فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان ، یونان و پرتغال اشاره کرد که غالباً در برنامه سفر گروههای تور و کشتی های کروز قرار دارند. آنها به دلایلی محبوب هستند. سفر به اروپا بدون توقف در برج ایفل یا شاید یک نگاه اجمالی از کولوسئوم یا آکروپلیس آتن باستانی کامل نباشد.

اروپا که از ۴۴ کشور جهان تشکیل شده است ، فهرست کاملاً بی پایان مکانهای جذاب برای بازدید دارد. با این حال ، همانطور که انتظار می رود ، توریست ها تمایل به حرکت به سمت سفرهایی دارند که بتوانند با دوستان یا خانواده خود به آنجا بروند.

بازدید از شهرهای زیبای اروپایی همواره از آرزوهای هر گردشگری است. جاذبه های طبیعی و تاریخی بیشمار، مراکز خرید متنوع، موزه ها و کلیساهای باروک و رنسانس، غذاهای متنوع، موسیقی دلنشین و بسیاری موارد دیگر از تجربه های بی نظیر تورهای اروپایی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور اروپا با آژانس هواپیمایی آیشم تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۲۷۷۷۹۰

تور اسپانیا

اسپانیا به عنوان زادگاه آنتونی گائودی، پابلو پیکاسو و مانولو بلوچنیک ، الهام بخش بسیاری از پرکارترین هنرمندان جهان است. برای تجربه بسیاری از گنجینه های ملی و طبیعی به اسپانیا سفر کنید. از رقصندگان فلامنکو گرفته تا کلیساهای برجسته گوتیک و ویرانه های روم باستان، دشتهای وسیع و قله های کوهستانی بلند، اسپانیا مجموعه ای از تصاویر فریبنده را در ذهن مسافران خلق می کند. این که آیا شما به دنبال فرار به یک روستا در اندلس هستید ، تا ساعتها در یک کلوپ شبانه در بارسلونا رقص کنید یا جشن گرفتن تاپاس در والنسیا را ببینید، اسپانیا چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

در حالی که بیشتر مردم اسپانیا را با آب و هوای آفتابی مدیترانه ای مرتبط می کنند، این کشور بزرگ در واقع به سه منطقه هوایی مجزا تقسیم می شود. بنابراین بهترین زمان برای بازدید از اسپانیا به برنامه سفر شما و جایی که می خواهید بروید بستگی دارد ، اما به طور کلی اوایل تابستان و آغاز پاییز اوقات خوبی برای بازدید از اکثر مناطق است. علاوه بر این ، جنوب ساحلی از آب و هوای مدیترانه ای با زمستان های معتدل و مرطوب و تابستان های گرم و خشک برخوردار است. دشت های مرکزی ، از جمله مادرید ، دارای آب و هوای شدیدتری است ، با تابستان های گرم و زمستان های سردتر. در حالی که مناطق کوهستانی بیشترین باران را دارند. کشور باسک از شمال دارای آب و هوای دریایی و خنک تر و مرطوب تر است.

برای علاقه مندان به فضای باز، اسپانیا یکی از مکان های برتر برای ارائه تفریحات است ، طیف گسترده ای از ورزش های آبی را ارائه می دهد. شما می توانید به شمال بارسلونا به سمت شهر باسک برای دیدن شهرهای روستایی زیبا و روستاها بروید و یا وقت خود را در جزایر یا شهرهای شگفت انگیز سویل ، مادرید یا والنسیا بگذرانید.

تور ایتالیا

رم شهر ابدی. مکان عالی برای Aperitivo. اینها تنها تعدادی از نام های بی شمار است که تنها مکان جهان را نشان می دهد که در آن می توانید ویرانه های باستانی ، موزه های مشهور جهان ، کاخ های باروک ، فواره های مربوط به دوره رنسانس ، فروشگاه های مجلل ، تروتاریا و پیتزا فروشی ها را مشاهده کنید. رم بدون شک برای همه شهری جذاب و دوست داشتنی است.

در واقع رم یک موزه روباز است که می توانید در هر گوشه از آن یک ساختار ارزشمند را تجربه کنید. اگر نمی خواهید برای بازدید از یک موزه هزینه بپردازید ، فقط قدم زدن در مرکز تاریخی شما را راضی خواهد کرد. با پل ها ، چشمه ها و بیش از ۹۰۰ کلیسا ، معماری شگفت انگیز رم شما را از پایتان بیرون می کند.

آب و هوای مدیترانه ای ایتالیا با فعالیت های هیجان انگیز برای هر فصل ، آن را به مقصد سال تبدیل می کند. به طور کلی تابستانها گرم و خشک است و زمستانها سرد و مرطوب است. به طور کلی بهترین ماهها برای بازدید از ایتالیا ماههای آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا کتبر است که هوا به راحتی گرم است. ژوئیه و آگوست می تواند به سختی گرم باشد ، و بیشتر ایتالیایی ها در ماه آگوست به تعطیلات می روند و بسیاری از مغازه ها و رستوران ها را تعطیل می کنند.

گردش در اروپا

نوشته گردش در اروپا اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *