کاهش میزان گردشگران داخلی با افزایش قیمت بلیط هواپیما

یارمحمدی مجلس گفت: افزایش قیمت بلیط هواپیما موجب کاهش میزان حضور گردشگران داخلی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از گرانی بلیط حمل و نقل هوایی به ویژه نرخ پرواز‌های مربوطه به استان سیستان و بلوچستان، گفت: متأسفانه فاصله طولانی استان‌ها به ویژه پایتخت با استان سیستان و بلوچستان به عاملی برای بالا بردن بلیط هواپیما تبدیل شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش قیمت بلیط هواپیما به ویژه برای پرواز‌های مربوط به استان سیستان و بلوچستان، موجب کاهش میزان حضور گردشگران داخلی در این استان و بروز مشکلاتی برای سفر کارمندان و بیماران شده است.

وی گفت: در شرایط کنونی قیمت بلیط هواپیمای تهران به زاهدان حدود یک میلیون تومان است، البته این قیمت متعلق به ایرلاین‌های دولتی بوده و ایرلاین‌های خصوصی قیمت‌های بالاتری را اعلام می‌کنند.

یارمحمدی ادامه داد: گرانی بلیط هواپیما موجب اعتراض مسافران شده است، آن‌ها معتقدند که میزان افزایش نرخ بلیط هواپیما استاندارد نیست، البته درست هم می‌گویند، زیرا بر اساس جدول اعلامی سازمان هواپیمایی حداکثر نرخ بلیط هواپیما با مقصد استان سیستان و بلوچستان باید حدود ۶۰۰ هزار تومان باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی باید هر چه سریعتر نسبت به اصلاح نرخ بلیط پرواز‌های هوایی اقدام کنند.

انتهای پیام/

The post کاهش میزان گردشگران داخلی با افزایش قیمت بلیط هواپیما appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *