هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا

هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا

مشهد یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران بوده که سالیانه میزبان مسافران زیادی از سرتاسر کشور می‌شود. این شهر مهم‌ترین قطب زیارتی، توریستی ایران بوده و دومین شهر زیارتی جهان به‌شمار می‌آید. شهر مشهد آب‌هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک دارد و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. در این شهر هتل ‌های زیادی برای اقامت زائران وجود دارد؛ برای مثال می‌توان به هتل مشهد، هتل نسیم مشهد، هتل الماس و… اشاره کرد.

معرفی هتل اترک

یکی از قدیمی‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر هتل اترک است. این هتل در سال ۱۳۵۷ افتتاح و سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. هتل اترک مشهد ساختمانی لوکس دارد که شامل ۱۰ طبقه و ۱۶۳ اتاق و سوئیت مجهز به بهترین امکانات و خدمات است. این مجموعه اقامتی کم‌ترین فاصله را با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد و به‌ همین دلیل هتل اترک از جایگاه بهتری نسبت به رقیبان خود برخوردار است. این هتل در منطقه‌ای قرار گرفته که مهمانان به‌ سادگی و در کم‌ترین زمان می‌توانند به اماکن مهم مشهد رفته و از آن‌ها دیدن کنند. اگر علاقه به اقامت در هتل چهار ستاره دارید، می‌توانید از هتل مشهد دیدن فرمایید و در آن اقامت داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل اترک

هتل اترک در میدان بیت‌المقدس، اول بازار رضا واقع شده است. قرارگیری این هتل در یکی از موقعیت‌های نزدیک به حرم باعث دسترسی زائران به مراکز خریدی مانند بازار رضا و بازار ۱۷ شهرویر و حرم مطهر می‌شود. فاصله هتل اترک تا حرم، ورودی باب‌الرضا ۳۵۸ متر بوده و می‌توانید در کم‌تر از پنج دقیقه این مسافت را طی کنید. این هتل با حدود ۵۰ سال سابقه پرسنلی مجرب، حرفه‌ای وآموزش دیده دارد که آماده خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی هستند.

بیشتر بخوانید : هتل سی نور مشهد

هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا

امکانات هتل اترک

در هتل اترک با ۱۰ طبقه، ۱۶۳ اتاق و ۳۵۰ تخت برای اقامت، خدمات و امکاناتی نظیر جکوزی، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، خدمات باربری، آسانسور، خدمات بیدار باش، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، مرکز خرید، تاکسی سرویس، پارکنیگ، سالن ورزشی، شبکه پخش فیلم، وسایل بدن‌سازی، خشک‌شویی، سرویس بهداشتی در طبقات، سرویس تهویه مطبوع، خدمات مخصوص معلولین، تلویزیون درلابی، خدمات تشریفات ویژه، سونا، رستوران بام، خدمات خانه داری، اینترنت درلابی و… قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید : هتل مدینه الرضا مشهد

خدمات رفاهی اتاق‌های هتل اترک

از خدمات اتاق‌های هتل اترک می‌توان به آشپزخانه، مبلمان، رخت‌آویز، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، روم سرویس، کمد لباس، دراور، شبکه پخش فیلم، آباژور، مینی‌بار با هزینه، سیستم اطفا حریق، صبحانه، میزتحریر، IPTV، چای‌ساز، یخچال، آب رایگان، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم گرمایش وسرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و… اشاره کرد.

گنجایش پارکنیگ هتل اترک برای نگهداری از ۳۰ خودرو مناسب بوده و ظرفیت رستوان عمومی آن ۳۰۰ نفر است. هتل اترک دارای دو رستوران است که یکی از آن‌ها معماری سنتی دارد و دیگری در بالاترین طبقه هتل قرار گرفته است. در این رستوران با فضای باز و منظره‌ای زیبا از حرم مطهر، در محیطی دلباز غذایتان را سرو خواهید کرد. رستوران هتل اترک منویی از غذاهای لذیذ ایرانی دارد.

هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا

معرفی هتل نسیم مشهد

هتل نسیم یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها میان زائران امام رضا است. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح و برای ارتقای کیفیت در سال ۹۷ بازسازی شد. این هتل فاصله کمی با حرم مطهر و مراکز خرید دارد؛ ازهمین‌رو یکی از معروف‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. هتل نسیم بنای هفت طبقه‌ای دارد که در آن ۶۰ اتاق برای اقامت طراحی شده است. ساعت تحویل اتاق‌های این هتل را ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها را ۱۲ ظهر اعلام کرده‌اند. البته اگر شما بخواهید چمدان‌های خود را در هتل نسیم مشهد به امانت بگذارید، می‌توانید این کار را بدون هزینه انجام دهید.

موقعیت مکانی هتل نسیم

هتل نسیم در خیابان امام رضا هشت، چهارراه دوم قرار دارد. فاصله این هتل تا حرم زیاد نبوده و می‌توانید در کم‌تر از پنج دقیقه این مسافت را پیاده طی کنید. هتل نسیم در منطقه‌ای از شهر قرار گرفته که دسترسی آسان برای رفتن به اماکن مهم مشهد را فراهم می‌آورد.

امکانات هتل نسیم

هتل نسیم خدمات قابل توجهی نظیر رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روزانه، خدمات باربری، خدمات تور، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه را دراختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سیستم اعلام حریق، خدمات برای معلولان، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم و… اشاره کرد.

خدمات رفاهی اتاق‌های هتل نسیم

اتاق‌های هتل نسیم مشهد بزرگ و دلباز بوده وخدماتی مانند روم سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس در آن ارائه می‌شود تا اقامت راحت‌تری را برای مسافران خود به‌ارمغان آورد. از دیگر خدمات اتاق‌ها می‌توان به سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و… اشاره کرد. همچنین در این هتل رستورانی به ظرفیت ۶۰ نفر وجود دارد. اگر دوست دارید اقامتی با امکانات بیشتر داشته باشید، ما به شما هتل مشهد را پیشنهاد می‌کنیم.

نوشته هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *