لوکس‌ترین هتل‌های تبریز کدامند؟

در تبریز هتل‌های لوکس ۵ ستاره و ۴ ستاره زیادی وجود دارد، هتل‌هایی که از نظر موقعیت مکانی و امکانات چیزی کم ندارند و به اصطلاح در آنها آب در دل کمتر کسی تکان می‌خورد. باهم مروری داریم بر هتل های لوکس تبریز.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز

گاهی دل‌مان می‌خواهد در یک هتل ۵ ستاره‌ واقعی اقامت کنیم، جایی که در حد استانداردهای روز دنیا باشد. هتل لاله پارک چنین جایی‌ست. این هتل بخشی از هتل‌های زنجیره‌ای کایای ترکیه به‌حساب می‌آید و از تیر ۱۳۹۵ کارش را در تبریز شروع کرده.

هتل لاله پارک در اتوبان پاسداران قرار گرفته و ۱۷ طبقه‌ست. تعداد اتاق‌های هتل زیاد است، اما باوجود ۸ آسانسور برای رفت‌وآمد زیاد معطل نمی‌شویم.

مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از تمیزی اتاق‌ و برخورد دوستانه کارکنان هتل راضی‌ بوده‌اند. کیفیت صبحانه رضایت‌بخش است و سکوت کافی در طبقه‌ها وجود دارد.

این هتل چند رستوران دارد که البته منوی گران‌قیمتی دارند و ممکن است همه‌ سلیقه‌ها را راضی نکنند. خدمات خانه‌داری آن بخشی‌ست که بعضی از مسافران سرعت و کیفیتش را کمتر از هتل ۵ ستاره ارزیابی کرده‌اند.

این هتل از مرکز شهر و بخشی از دیدنی‌های تبریز دور است. درعوض جای دنجی‌ست که سکوت و هوای تمیز دارد. مجموعه ورزشی آبی با استخر و سونا، باشگاه بدنسازی، مرکز پزشکی، کافه و ویتامین‌بار هتل در کنار مرکز خرید، بخشی از امکانات هتل لاله پارک است، به‌خصوص که استفاده از امکانات ورزشی هم رایگان است.

امکانات: روم سرویس ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی، اتاق سیگار، خودپرداز، آسانسور، پارکینگ سرپوشیده و روباز، ویلچر و اتاق ویژه معلولان، حمام سنتی رایگان، رستوران ایرانی، رستوران فرنگی، ماساژ پولی، تالار پذیرایی، سالن اجتماعات، و امکانات ورزشی رایگان مثل استخر، سونا و بدنسازی.

جاذبه‌های نزدیک: از هتل لاله پارک تا ائل گلی حدود ۹ دقیقه راه است و تا تله‌کابین عینالی ۸ دقیقه. اگر بخواهیم به مرکز شهر بیاییم و جاهای تاریخی تبریز مثل مسجد کبود را ببینیم، حدود ۲۵ دقیقه رانندگی می‌کنیم.

قیمت: هزینه رزرو یک تخته دلوکس ۴۰۵ هزار تومان و کانکت چهارتخته ۱ میلون و ۵ هزار تومان است.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی

یکی دیگر از هتل‌های لوکس تبریز، هتل ائل گلی ا‌ست که نزدیک پارک معروف ائل‌گلی قرار گرفته. این هتل ۵ ستاره به هتل‌های زنجیره‌ای پارس تعلق دارد و در جای دنج و دور از شلوغی مرکز شهر پیدایش می‌کنیم.

امکانات: سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، اینترنت رایگان در لابی، امکانات کاری مثل اتاق جلسه، سالن کنفرانس و سالن همایش، استخر، سونا و جکوزی رایگان، ماساژ پولی، خدمات نگهداری کودک، بیلیارد پولی، فروشگاه صنایع دستی، کتابخانه، کافی‌نت، تاکسی سرویس، اتاق سیگار، صندوق امانات و پارکینگ سرپوشیده.

جاذبه‌های نزدیک:  با حدود نیم ساعت رانندگی از فرودگاه به این هتل می‌رسیم. از هتل تا خانه نیکدل ۲۲ دقیقه، تا موزه سنجش ۲۸ دقیقه و تا تله‌کابین عینالی ۲۰ دقیقه فاصله داریم. از هتل تا بازار تبریز نیم ساعت راه است.

قیمت: برای رزرو اتاق یک تخته ۲۶۶ هزار و برای سوئیت دوخوابه سه تخته ۷۱۲ هزار تومان باید بپردازیم.

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز

بعضی‌ها دوست دارند هتل‌شان در دل شهر باشد، جایی مثل هتل بین‌المللی تبریز. این هتل، هتلی قدیمی‌ست که همچنان بین توریست‌ها طرفدار دارد.

بیشتر مسافران از برخورد صمیمی کارکنان راضی هستند. در هتل بین‌المللی تبریز کیفیت صبحانه قابل‌قبول است و می‌توانیم در فضای باز صبحانه بخوریم. اتاق‌ها تمیزند و امکانات کافی دارند.

قدیمی بودن هتل مشکلی برای‌مان ایجاد نمی‌کند و اتاق‌ها دنج و راحتند. چیزی که بیشتر گردشگران از آن ناراضی بودند، کیفیت وای‌فای است.

امکانات: روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، اتاق چمدان، صندوق امانات، پله اضطراری،‌ تاکسی سرویس، پارکینگ روباز، رستوران ایرانی و فضای سبز.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۰ دقیقه‌ای به بازار تبریز و موزه آذربایجان می‌رسیم و ۲۰ دقیقه‌ای به خانه استاد شهریار. از هتل تا فروگاه ۲۰ دقیقه راه است. فاصله‌ هتل تا کاخ موزه شهرداری هم حدود ۱۷ دقیقه ا‌ست.

قیمت: هزینه رزرو اتاق یک تخته ۲۴۰ هزار و کانکت چهار تخته ۵۷۸ هزار تومان است.

هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز

هتل صخره ای لاله کندوان

اگر شبی را در هتل صخره‌ای کندوان بمانیم، تجربه‌ عجیب و تازه‌ای به‌دست می‌آوریم. اتاق‌های این هتل را در دل صخره‌ها ساخته‌اند و بی‌جهت نیست که به آن هتل صخره‌ای می‌گویند. البته هتل از تبریز دور است و در اسکو، روستای کندوان قرار گرفته. از این هتل تا تبریز حدود ۱ ساعت راه است.

این هتل خیلی هم مناسب بچه‌ها و سالمندان نیست، چراکه باید از حدود ۱۸۰ تا پله بالا برویم تا وارد محوطه‌ هتل شویم. هرچه باشد هتل در دامنه کوه است. اما اگر بالا رفتن از پله‌ها و اقامت در هتلی دور از شهر برای‌مان مشکلی نباشد، حسابی به ما خوش می‌گذرد.

می‌توانیم در روستا قدم بزنیم و با مردم محلی آشنا شویم. بعضی از اتاق‌ها جکوزی دارند. چیدمان اتاق‌ها سنتی‌ست و چشم‌انداز اتاق‌ها زیبا.

در رستوران هتل لاله کندوان می‌توانیم غذاهای محلی مثل کوفته تبریزی و دیزی سفارش دهیم. بعضی از مسافران از کیفیت اینترنت و البته تخت و تشک چندان راضی نبوده‌اند و کیفیت آن‌را کمتر از یک هتل لوکس در تبریز ارزیابی کرده‌اند.

امکانات: روم سرویس، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری، فروشگاه صنایع‌دستی، گشت غیررایگان، پارکینگ روباز، کافی‌شاپ روباز و معمولی.

جاذبه‌های نزدیک: از هتل کندوان تا فرودگاه بین‌المللی تبریز ۱ ساعت راه است. برای رسیدن به بازار تبریز ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه، تا پارک ائل‌گلی ۱ ساعت و تا موزه مشروطه ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه فاصله داریم.

قیمت: هزینه اتاق دو تخته معمولی۳۹۰ هزار و اتاق دو تخته با جکوزی ۴۴۷ هزار تومان است. برای رزرو سوئیت سه خوابه با جکوزی ۷۹۸ هزار تومان باید بپردازیم.

نوشته لوکس‌ترین هتل‌های تبریز کدامند؟ اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *