لباس خاص سلبریتی مشهور که باعث انقلاب در گوگل شد/ عکس

مدیرعامل سابق گوگل فاش کرد شمار کسانی که عکس جنیفر لوپز در “پیراهن جنگل” را جستجو کردند آن‌قدر زیاد بود که گوگل تصمیم به ایجاد موتور جستجوی عکس گرفت.

ایران آرت: روز جمعه ۲۹ شهریور، دوناتلا ورساچی کلکسیون لباس‌های بهاره ۲۰۲۰ برند ایتالیایی ورساچه را که بر اساس پیراهن معروف سبز جنیفر لوپز طراحی شده به نمایش گذاشت. اما جالب است بدانید که این پیراهن ماکسی با نقش و نگار برگ‌های استوایی که لقب “پیراهن جنگل” را گرفته و جنیفر آن را در مراسم جایزه گرمی سال ۲۰۰۰ پوشیده بود، الهام‌بخش خلق موتور جستجوی تصویر در سایت گوگل شده است.

به گزارش د کات، در پایان نمایش مد ورساچه روی یک پرده تصویر صفحه جستجوی گوگل ظاهر شد با فرمان “خب گوگل، پیراهن جنگل ورساچه اصل را به من نشان بده” که به دنبال آن تصویر جنیفر لوپز در این پیراهن در سال ۲۰۰۰ به نمایش درآمد. فرمان بعد می گوید، “خب گوگل، حالا عکس پیراهن جنگل ورساچی واقعی را نشان بده” و ناگهان جنیفر لوپز در این پیراهن آیکونیک بر روی صحنه قدم گذاشت.

 جنیفر لوپز

داستان این پیراهن که منجر به خلق موتور جستجوی تصویر گوگل شد، یکی از داستان های محبوب در صنعت مد است.

اریک اشمیت، مدیرعامل و رئیس اجرایی پیشین گوگل، در سال ۲۰۱۵ در رسانه بین المللی “پراجکت سیندیکیت” نوشت: مردم بیشتر از صرفا متن می خواستند. این اولین بار بعد از جایزه گرمی ۲۰۰۰ معلوم شد. مراسمی که در آن جنیفر لوپز یک پیراهن سبز پوشیده بود که البته توجه جهان را به خودش جلب کرد. در آن زمان یکی از بیشترین جستجوهایی بود که شاهدش بودیم. ولی در آن زمان راهی نداشتیم که به مصرف‌کنندگان دقیقاً آن چیزی را که می خواهند ارائه بدهیم: یعنی جنیفر لوپز در آن لباس را. در نتیجه جستجوی تصویر گوگل خلق شد.

حضور جنیفر لوپز با پیراهن جنگل در هفته مد میلان با استقبال فوق‌العاده بالایی همراه شد.

The post لباس خاص سلبریتی مشهور که باعث انقلاب در گوگل شد/ عکس appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *