قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع

مشاوران املاک در مناطق ۲۲گانه پایتخت، درباره تازه‌ترین وضعیت بازار خرید و فروش ملک عنوان می‌کنند: در وضعیت کنونی که بخش زیادی از متقاضیان مصرفی خرید مسکن به دلیل تورم رخ داده طی یک سال اخیر، قادر به بالفعل کردن تقاضای خود نیستند، معدود متقاضیان باقی مانده در بازار گروهی هستند که خواهان تبدیل به احسن کردن ملک خود هستند.

دنیای اقتصاد :به گفته مشاوران املاک، این گروه از متقاضیان سعی می‌کنند از مقطع کنونی که بازار از شیب تند افزایش قیمت فاصله گرفته و طی یک ماه اخیر به نوعی به ثبات قیمت رسیده استفاده کرده و با جست و جوی بیشتر، خانه موردنظر خود خریداری کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این گروه از متقاضیان خرید مسکن عمدتا به خرید آپارتمان‌های با متراژ بیش از ۷۰ مترمربع تمایل دارند. چراکه این گروه از متقاضیان خانه اولی نیستند و برای تبدیل به احسن کردن منزل خود علاوه بر تغییر منطقه مسکونی، خواهان افزایش زیربنای ملک خود نیز هستند.

مشاوران املاک عنوان می‌کنند در حال حاضر آپارتمان‌های با متراژ بین ۷۰ تا ۱۰۰، طرفدار زیادی بین این گروه از متقاضیان دارند. البته قیمت‌های پیشنهادی عنوان شده از سوی سازنده‌ها و مالکان برای گروه‌های سنی مختلف آپارتمان با متراژ‌های عنوان شده متفاوت است.

به گفته آنها، قیمت پیشنهادی برای آپارتمان‌های نوساز در این گروه متراژی، در برخی محله‌های شهر همچنان بالا عنوان می‌شود. اما به‌طور معمول آپارتمان‌های بیش از ۵ سال، اصطلاحا به قیمت رسیده‌اند و همین موضوع نیز سبب می‌شود تا بخش عمده متقاضیان به جای خرید آپارتمان نوساز، این گروه از املاک را انتخاب کنند.

 آپارتمان‌های نوساز

The post قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *