صفر تا صد سفر به یزد در gotoyazd

اگر قصد سفر به یزد را دارید، پیشنهاد ما برای شما سایت گردشگری سفرهای رادینا به آدرس gotoyazd.com است که معرف خدمات این شرکت به عنوان اولین کارگزار خدمات گردشگری در استان یزد می باشد.

این سایت همچون دوستی مهربان که در منزلش (شهر یزد) میزبان شماست به هر چیزی که ممکن است شما در طول سفر نیاز پیدا کنید، به آن فکر کرده است.
شاید حتی امکاناتی در این وبسایت پیش بینی شده باشد که در طول سفرتان نیازی به آن ها پیدا نکنید؛ ولی در GOTOYAZD سعی شده رسم مهمان نوازی را بسیار شایسته برای شما به جا آورد، همان میهمان نوازی که یزدی ها به آن شهره هستند.
در ادامه دعوت می کنیم با هم مروری اجمالی داشته باشیم به خدمات ویژه ای که شرکت رادینا در وبسایت gotoyazd.com به شما مهمان عزیز ارائه می دهد:
♦در لحظه اول ورود به سایت، با گزینه پشتیبانی آنلاین مواجه می شوید که به خوبی تمام صفحات وب را حمایت می کند و حتی عزیزانی که جزو گردشگران سلامت هستند را راهنمایی کرده، به سؤالات تخصصی پزشکی آن ها پاسخ داده و یا شماره پاسخگویی و پشتیبانی در اختیارشان قرار می دهد. بدون اغراق می توان گفت پشتیبانی این سایت بسیار قدرتمند عمل می کند؛ به طوریکه نوبت پزشک مورد نظر و اقامتگاه برای گردشگر محترم رزرو می شود.

رزرو هتل یزد کمتر از چند دقیقه

♦برای اقامت شما در یزد هم مکان های متنوعی در نظر گرفته شده است. شما می توانید بنا بر سلیقه خود و امکانات مالی تان به کمک پشتیبان آنلاین رادینا بهترین هتل های سنتی یزد، هتل های مدرن، اقامتگاه های بومگردی یزد، مهمانسرا و خانه دربستی را علاوه بر این که با بهترین قیمت رزرو می کنید، از مزایای مهمان نوازی شرکت رادینا نیز بهره ببرید. به این صورت که شما پس از اقامت در هتل خریداری شده از طریق سایت gotoyazd، در تمام طول سفر خود به یزد از خدمات مشاوره رایگان در موارد زیر برخوردار خواهید شد:
۱ راهنمایی برای بازدید از تمام جاذبه های دیدنی یزد
۲ مشاوره به شما برای انتخاب مناسب ترین رستوران یا کافی شاپ نزدیک به محل استقرار شما
۳ مشاوره به شما برای خرید سوغات از یزد

برگزاری تورهای گردشگری یزد

♦برگزاری تورهای مهیج مسافرتی برای گردشگران خارجی و داخلی از جمله تور کویر یزد، یزد گردی، تور چک چک میبد و تور سافاری با ماشین های آفرود که خاطره اش تا مدت ها در ذهنتان می ماند و قطعاً برای دوستان خود تعریف خواهید کرد.
یکی از نکات ارزشمندی که باید به آن اشاره کرد این مورد هست که حتی شرکت گردشگری سفرهای رادینا بنا بر امکانات مالی و زمانی افراد هم تورهای اختصاصی برای مدارس، سازمان ها، خانواده ها و گروه های دوستی همراه با بیمه مسافرتی طراحی می کند.
کافیست برای دریافت دقیق اطلاعات تورها به صفحه اول سایت بروید و قسمت تورهای پر طرفدار یزد را مطالعه بفرمایید. همچنین می توانید در منوی سایت، گزینه تورها را مشاهده کنید.

سایر خدمات gotoyazd

♦ در قسمت دیدنی های یزد، شما می توانید به اطلاعاتی در مورد جاذبه های پر بازدید، موزه ها ، دیدنی های زرتشتیان، جاذبه های طبیعی و تاریخی یزد دسترسی داشته باشید. یکی از کامل ترین بخش های این سایت معرفی جاذبه های گردشگری یزد است.
♦همچنین در قسمت سوغات یزد، اطلاعات بسیار خوبی در مورد فروشگاههای انواع سوغات یزد به شما داده می شود؛ از شیرینی جات و ترمه گرفته تا مس و سفال و زیلو و طلا و نقره و صنایع دستی یزد که می توانید به راحتی با آن ها آشنا شوید و برای تهیه آن ها اقدام کنید.

♦در قسمت خدمات سفر در یزد می توانید هرگونه اطلاعاتی درباره رستوران ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی_ورزشی_فرهنگی، خدمات پزشکی و خدمات خودرو که در یزد به آن نیاز دارید را دریافت کنید.
♦اگر شما مسافر خارجی هستید و یا مهمانی از کشورهای خارجی دارید، لازم نیست نگران دریافت کد رفرنس ویزا و تمدید آن باشید؛ زیرا شرکت گردشگری رادینا این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.
کافیست با سایت gotoyazd.com دوست مهربان خود در یزد در ارتباط باشید تا پاسخ تمام سؤالاتتان را به بهترین وجه ممکن دریافت و با آسودگی کامل به شهر جهانی یزد سفر کنید.
♦راه های ارتباطی هم در منوی قرمز رنگ بالای سایت در قسمت تماس با ما درج شده است.
تیم شرکت سفرهای رادینا در یزد منتظر دیدار شماست.
منبع: ایسنا

در لحظه اول ورود به سایت، با گزینه پشتیبانی آنلاین مواجه می شوید که به خوبی تمام صفحات وب را حمایت می کند و حتی عزیزانی که جزو گردشگران سلامت هستند را راهنمایی کرده، به سؤالات تخصصی پزشکی آن ها پاسخ داده و یا شماره پاسخگویی و پشتیبانی در اختیارشان قرار می دهد.

The post صفر تا صد سفر به یزد در gotoyazd appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *