راهنمای اجاره ماشین ارزان در جزیره کیش

اجاره ماشین یکی از جاذبه های گردشگری در جزیره زیبای کیش می باشد که این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد تا در طول سفر خود، هر مدل ماشین در کلاس جهانی را در اختیار داشته باشند.  یکی از اتومبیل های محبوب گردشگران این جزیره رویایی، بنز می باشد. به جرات می توان گفت که این خودرو جز پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان می باشد که هیچ یک از این ویژگی ها اتفاقی نمی باشد. این برند خودروسازی اتومبیل های خود را در کلاس‌های مختلف تولید کرده تا بتواند برای انواع سلیقه‌ها، خودرویی ارائه کند.

قیمت اجاره بنز در کیش

اجاره بنز S500 در کیش

شما در کیش امکان اجاره بنز در سه کلاس E,C و S را خواهید داشت که بسته به مدل و کلاس انتخابی شما قیمت اجاره متفاوت می باشد. اما در سال ۱۴۰۰، حدود قیمت رنت بنز در جزیره کیش از ۳ میلیون تومان آغاز و تا ۷ میلیون تومان ادامه می‌یابد.  توجه داشته باشید که شما با هر بودجه ای امکان اجاره اتومبیل مورد نظر خود را  در خواهید داشت. مثلا خودروهای سراتو، نیسان جوک، اپتیما و … که جزو ماشین‌های اقتصادی محسوب شده و قیمت آن‌ها از ۷۰۰هزارتومان به بالا می‌باشد.

چرا رنت بنز در جزیره کیش؟

به دلیل بالا بودن قیمت خودروهای بنز، ممکن است بسیاری از ما امکان خرید این خودروی لوکس را نداشته باشیم. از طرفی نمی‌توان از لذت رانندگی با بنز به همین سادگی گذشت. لذا حتی می‌توان به چشم یک تفریح و خوش گذرانی به موضوع نگاه کرد و برای یک بار هم که شده، یکی از بنزهای موجود در جزیره را اجاره کنیم.

اجاره ماشین ارزان در کیش

اجاره نیسان جوک در کیش

همانطور که پیش تر گفتیم، شما می‌توانید با مبلغ روزانه ۷۰۰هزارتومان نیز ماشین اجاره کنید. خودروهایی نظیر اسپورتیج، سانتافه، ایکس تریل، سراتو، جوک، ولستر و … همگی جزو خودروهای اکونومی طبقه بندی می شوند.

شرایط رزرو اتومبیل در کیش

اجاره Z4 در کیش

  • داشتن سن قانونی به همراه گواهینامه رانندگی معتبر ( در صورتی که شما زیر سن قانونی باشید یا حتی گواهینامه معتبر نداشته باشید، امکان اجاره اتومبیل مورد نظر خود را خواهید داشت البته با راننده مجرب که از سوی شرکت به شما معرفی می شود)
  • ارائه یک فقره چک ضمانت ( در صورتی که شما دسته چک نداشته باشید می توانید مبلغی بین ۵ الی ۸ میلیون به عنوان وجه ضمانت در اختیار شرکت قرار داده و در زمان پایان اجاره نامه به شما بازگشت داده خواهد شد)
  • ارائه کارت ملی
  • به امانت گذاشتن مبلغی به عنوان ضمانت خلافی

مواردی که پیش از اجاره اتومبیل در کیش باید بدانید:

  • در مدت زمان اجاره اتومبیل مسئولیت هرگونه خسارت و تصادفات بر عهده اجاره کننده می باشد.
  • در صورت هرگونه تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره، هزینه جریمه و خلافی بر عهده اجاره کننده می باشد.
  • اتومبیل در زمان تحویل به صورت کاملا ضد عفونی شده و باک پر تحویل داده می شود.
  • امکان اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده
  • هزینه بنزین مصرفی در طول مدت اجاره بر عهده اجاره کننده می باشد.
  • هزینه هایی که در اثر فرسودگی و طول عمر اتومبیل حادث می شود از جمله پنچری لاستیک و… بر عهده شرکت می باشد و هیچ هزینه ای بر عهده اجاره کننده نمی باشد.
  • ارائه قرارداد معتبر در حین تحویل اتومبیل به اجاره کننده

سخن پایانی

فرقی ندارد که شما در جزیره کیش با بنز رانندگی کنید یا سراتو! کیش به قدری زیبا و زنده است که در همه حال وجودتان سرشار از خوشی و آرامش خواهد بود. پس با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، یک خودرو مناسب رنت کرده و از سفرتان لذت ببرید.

نوشته راهنمای اجاره ماشین ارزان در جزیره کیش اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *