دعوای زن و شوهری انگیزه نجفی برای قتل

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: براساس سخنان نجفی و اظهاراتش مشخص شد انگیزه وی از ارتکاب جنایت دعوای زن و شوهری بوده است.

خبرآنلاین: قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، درخصوص حضور نجفی در دادسرا و تفهیم اتهام گفت: به هر تقدیر هرگاه قتلی رخ می‌دهد پرونده ای در دادسرای جنایی تهران برای آن تشکیل می‌شود.

وی افزود: پس از دستگیری هر متهمی فرد قاتل باید به دادسرا منتقل شده و در حضور بازپرس پرونده به وی تفهیم اتهام شود و روند قضایی پرونده از نظر شکی و ماهوی طی شود.

شهریاری گفت: نجفی شب گذشته در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ نگهداری شده و امروز برای تفهیم اتهام به دادسرای امور جنایی منتقل شد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: صحبتی مفصل درباره علت‌های وقوع قتل با متهم داشته و در آخر دریافتیم که انگیزه وی دعواهای زن و شوهری بوده است.

وی درخصوص اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که نجفی سخنانی درخصوص تماس‌های همسرش با نهادهای امنیتی و بالعکس داشته است گفت: این موضوع را من به طور واضح و دقیق نشنیدم.

شهریاری ادامه داد: نجفی در ابتدای سخنانش برخی موارد را مطرح کرد که برخی رسانه‌ها از لابه لای آن چنین اظهاراتی را استخراج کرده‌اند که به نظر بنده هم صحت ندارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص تفهیم اتهام به نجفی نیز گفت: وی به شعبه دهم بازپرسی منتقل شده استو قاضی پرونده در حال تفهیم اتهام به وی به جرم قتل عمد است.

The post دعوای زن و شوهری انگیزه نجفی برای قتل appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *