درخواست طلاق سلبریتی معروف از همسرش/تصاویر

بسیاری از علاقه مندان به دنیای موسیقی ادل خواننده مشهور ۳۱ ساله را می شناسند، به خصوص آهنگ مشهور Someone like you این خواننده که از شهرت بسزایی برخوردار است. اکنون این خواننده پس از سه سال زندگی متک با همسرش قصد جدایی از او را دارد.

انتخاب: این خواننده ۳۱ ساله در ماه آوریل اعلام کرد که او و کارآفرین خیر سیمون کنکی از یکدیگر جدا خواهند شد اما چون مراحل قانونی را طی نکرده بودند، بسیاری از طرفداران ادل امیدوار بودند اینی جدایی ملغی شده باشد. با این وجود این زوج اکنون وارد مرحله رسمی جدایی خود شده‌اند.

اسناد دادگاه در روز پنجشنبه در لس آنجلس نشان داد که ادل فردی است که برای طلاق اقدام کرده نه همسرش. جالب است بدانید ادل و سمون از سال ۲۰۱۱ با یکدیگر نامزد بودند و در سال ۲۰۱۲ نیز یک فرزند پسر به نام آنجلو به خانواده شان اضافه شد اما از تاریخ رسمی ازدواجشان تنها سه سال می‌گذرد.

ادل

وکیل ادل گفته سرنوشت آنجلو بین این زوج با آرامش و بی حاشیه طی خواهد شد و قرار نیست هیچ جنجالی رخ دهد. ادل نخستین بار از روابط رسمی خود و همسرش در مراسم جوایز موسیقی گرمی پرده برداشته بود. او در سال ۲۰۱۷ در رویداد گرمی گفت: اعضای گرمی و دوستان من شما را دوست دارم. مدیر من ، شوهر و پسرم ، تنها دلیایلی هستند که من موفقم و می‌خوانم.”

آهنگهای ادل بارها رکورد شکسته اند و در ۳۰ کشور جهان از جمله ایالات متحده و انگلیس در صدر جدول فروش قرار گرفته اند و جایگاه ادل را به عنوان یکی از بهترین هنرمندان محبوب جهان نشان داده‌اند.

The post درخواست طلاق سلبریتی معروف از همسرش/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *