خدمات دندانپزشک زیبایی | شناخت دندانپزشک خوب در تهران 

دندانپزشک خوب در تهران

همه افراد جامعه به طور میانگین سالی چند نوبت برای چک آپ و ترمیم دندان های خود به دندانپزشک مراجعه می کنیم و شناخت و انتخاب دندانپزشک خوب در تهران اهمیت زیادی دارد با توجه به اینکه شهر تهران نزدیک بر ۱۴ هزار دندانپزشک دارد که کمتر از ۱۰ درصد دندانپزشکان بسیار حرفه ای و حاذق می باشند که با توجه به شاخص ها می توان آنان را به عنوان دندانپزشک خوب در تهران معرفی کرد .

زمانی که احتیاج به دریافت خدمات زیبایی و ترمیمی، درمانی دهان و دندان دارید برای مراجعه به دندانپزشک خوب در تهران درمرحله اول باید به انجام کاری که میخواهید انجام دهید دقت کنید به عنوان مثال جایز نیست که برای انجام ارتودنسی به دندانپزشک متخصص درمان ریشه مراجعه نمایید یا برعکس

 

اصلاح طرح لبخند

اولین رکن اساسی در برقراری تعاملات اجتماعی در دنیای کنونی داشتن لبخند زیباست . لبخند زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس افراد در تعاملات اجتماعی و تأثیرگذاری مثبت روی افراد اطراف می‌شود. این روزها داشتن لبخندی زیبا با دندان‌های سفید و منظم چیزی است که همه‌ی ما خواستار آن هستیم. برای داشتن لبخندی زیبا، دندان‌های سالم و منظم نقشی اساسی دارند.

داشتن لبخندی زیبا شاید بتواند ما را یک قدم به کسی که دوستش داریم نزدیک‌تر سازد، شاید بتواند شانس ما را برای رسیدن به شغل مورد علاقه‌ی‌مان بیشتر کند. داشتن تصویری زیبا در ذهن افراد، همه‌ی چیزی است که می‌تواند روز‌های زیبایی را در زندگی اجتماعی برای ما رقم زند. خوشبختی ما چه در تعاملات شخصی و چه در تعاملات کاری تا حدود بسیار زیادی تحت‌تأثیر ظاهر ما است.از این رو عجیب نیست که افراد بسیار زیادی هر روز بیش‌تر و بیش‌تر علاقه دارند که لبخندی زیبا را دارا شوند. علاقه به زیبایی موضوعی ذاتی در انسان‌ها است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

مشکلات مختلف مربوط به دندان زیبایی لبخند را تا حدود بسیار زیادی دچار مشکل می‌سازد. برای داشتن لبخندی زیبا، دارا بودن دندان‌هایی سالم و منظم امری حیاتی است. مشکلات مختلف دندان از جمله شکستگی، پوسیدگی، تغییر رنگ، عدم نظم در دندان‌ها، فاصله‌ی میان آن‌ها و… همگی می‌توانند کابوس لبخند ایده‌آل ما باشند. برای راحت شدن از این کابوس، دندان‌پزشک ما راه‌های مختلفی را برای اصلاح لبخند ما پیشنهاد می‌دهد. هزینه اصلاح طرح لبخند بنابر مشکل دندان‌های ما می‌تواند متفاوت باشد. اما هر هزینه‌ای با توجه به زیبایی بی‌حد و اندازه‌ای که در مقابل آن دریافت می‌کنیم، ناچیز است

 

هزینه اصلاح طرح لبخند

هزینه های اصلاح طرح لبخند از نظر بسیاری از بیماران غیرمنصفانه است و آن را به صرفه نمی دانند. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران به دلیل فرار از هزینه ها، از انجام درمان های دندانپزشکی خودداری می کنند. در نهایت برخی از بیماران نیز با مراجعه به دندانپزشک و مشورت با وی، متوجه خواهند شد که هزینه هایی که جهت درمان و اصلاح طرح لبخند دریافت می شود، به صرفه بوده و بی اطلاعی از نحوه درمان، تجهیزات دندانپزشکی، تعرفه های مربوط به نگهداری و حفظ ساختمان دندانپزشکی، دستمزد دندانپزشک و مالیات ها و … تعیین کننده هزینه های درمان دندانپزشکی می باشد.
همچنین دندانپزشکان به هیچ عنوان در تعیین قیمت ها و هزینه ها خودسرانه عمل نکرده و ممکن است ارزان یا گران قیمت بودن تعرفه برخی دندانپزشکان به دلیل میزان مهارت، تخصص، سابقه دندانپزشک و نحوه و روش درمان باشد. در واقع تفاوت های جزئی که میان تعرفه های تعیین شده دندانپزشکان وجود دارد، می تواند دلیل بر میزان کیفیت نتیجه نهایی باشد.

هزینه ایمپلنت دندانی

علت گرانی قیمت ایمپلنت دندان به نسبت سایر درمانهای سنتی دندانپزشکی ، هزینه فیکسچر ( بخش کاشتنی انواع ايمپلنت دنداني ) و قطعات پروتزی ( اباتمنت اصلی و بعضا موقت، آنالوگ، پیچ اباتمنت ) و… که به هزینه لابراتواری چند برابری پروتز ( روکش ایمپلنت ) نسبت به روکش دندانهای عادی اضافه میشود، میباشد.
ایمپلنت دندان هزینه ای شامل فیکسچر + قطعات پروتزی + هزینه ی لابراتوار را دارد.

عوارض ایمپلنت دندانی

از جمله معایب و مشکلات ایمپلنت قیمت آن است. هزینه ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمانها برای جایگزین کردن دندان مانند پروتز ثابت یا پرتز متحرک بیشتر است. هزینه ایمپلنت یک دندان حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان است.
علاوه برهزینه کاشت دندان ، زمانبر بودن درمان ایمپلنت نیز از معایب دیگر ایمپلنت های دندانی است. زمانی حداقل بین ۴ تا ۹ ماه برای این درمان لازم است.
از جمله مضرات ایمپلنت این است که یک جراحی بوده و ریسکهای مربوط به جراحی را نیز دارد. از جمله این ریسک ها میتوان به احتمال عفونت وشکست درمان یا از دست رفتن ایمپلنت دندان اشاره کرد که در این مورد نیاز به جایگزینی مجدد آن است.

مزایای ایمپلنت دندانی

 

ایمپلنت دندان ها یکی دیگر از مهم ترین اقداماتی می باشد که دندانپزشکان زیبایی می توانند انجام دهند. این روش از دیگر مشهورترین  روش های پر کردن جای خالی دندان ها می باشد. توجه داشته باشید که دندان های به کار رفته شده در این روش شباهت بسیار زیادی را به دندان ها واقعی داشته و از لحاظ زیبایی بسیار بهتر از دندان های مصنوعی می باشد. توجه داشته باشید که قبل از تصمیم در مورد هرگونه اقدامی بهتر می باشد که با پزشک قابل اعتماد خود در این زمینه مشورت های لازم را انجام دهید چرا که در برخی از مواقع انجام ایمپلنت برای بعضی از بیماران منهای هزینه ایمپلنت دندان مقدور نبوده و مشکل آن ها با این روش حل نمی شود. به همین جهت شما نیز می توانید قبل از هرگونه اقدامی راهنمایی های لازم را دریافت نموده و یکی از بهترین روش ها را برای پر کردن جای خالی دندان خود انتخاب کنید.
در عین گران بودن درمان ، مزایا یی همچون راحتی، مقاومت بالا، کاربردی بودن، بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی و زیبایی فوق العاده ، باعث میشود تا رضایت خاطر بیماران نسبت به بریجهای ثابت یا پرتز متحرک بیشتر شود. در صورت رعایت کامل بهداشت، این دندان ها دائمی (Lifetime) خواهند بود.
با درمان ایمپلنت، دندانهای دیگر قربانی جایگزینی دندان از دست رفته نمیشوند.
پایه ایمپلنت مانند ریشه دندان داخل استخوان قرار گرفته و استخوان فک به دلیل ساپورت توسط ایمپلنت تحلیل نمیرود. بنابراین فرم صورت، کمتر دستخوش تغییرات ناشی از از دست دادن دندان میشود.
به طور معمول طول عمر ایمپلنت دندان از سایر درمانهای جایگزین طولانی تر است و در صورت از دست رفتن ایمپلنت، امکان جایگزینی مجدد وجود دارد.

عوامل تعیین کننده هزینه های طرح لبخند

 

  • استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته

در نظر بگیرید یک دندانپزشک قصد دارد برای درمان و اصلاح طرح لبخند بیماران خود از تمامی تجهیزات و دستگاه های پیشرفته دنیا استفاده کند؛ در این صورت باید این دستگاه ها را با هزینه های گزاف خریداری کند. تمامی این دستگاه ها در کشورهای صنعتی تولید می شوند و در ردیف کالاهای وارداتی محسوب می شوند. در نتیجه‎ی استفاده از این تجهیزات در مطب های دندانپزشکی، شاهد افزایش تعرفه درمان و اصلاح طرح لبخند خواهیم بود.

  • میزان تخصص و مهارت دندانپزشک

به هر میزان که یک دندانپزشک در کار خود مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، مطمئنا نتیجه درمان نیز مورد پسند و مطلوب بیمار خواهد بود. بنابراین یکی از فاکتورهای موثر در تعیین هزینه های طرح لبخند، مهارت و تخصص دندانپزشک است.

 

نوشته خدمات دندانپزشک زیبایی | شناخت دندانپزشک خوب در تهران  اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *