حمل و نقل جاده‌ای، هوایی و راه‌آهن حق افزایش قیمت را ندارند

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نه راه‌آهن، نه حمل و نقل جاده‌ای و نه هواپیما حق افزایش قیمت را ندارند، گفت: اگر کسی سودجویی کند و افزایش قیمت دهد حتما با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

مهر: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره افزایش قیمت عوارض بزرگراه‌ها، گفت: نرخ آزاد راه‌ها طبق قانون، همه ساله براساس قراردادهایی که با سرمایه گذار وجود دارد توسط وزارت راه تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذارها وظایفی برعهده دارند و باید جاده‌ها را با بهترین کیفیت نگهداری کنند، در چند سال گذشته مقداری کم کاری رخ داده بود که ما از آنها خواستیم تکالیفشان را بهتر انجام دهند. امید داریم نرخی که به تازگی تصویب شد، با رعایت متن قرارداد و حقوق مردم در نظر گرفته شده و به ارتقاء کیفیت و امنیت جاده‌ها بیانجامد.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه نه راه‌آهن، نه حمل و نقل جاده‌ای و نه هواپیما حق افزایش قیمت را ندارند، گفت: اگر سودجویی کند و افزایش قیمت بدهد تخلف کرده است و حتما با او برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به آماده سازی مسیرهای منتهی به مرزهای غربی برای مسافرین اربعین، گقت: آماده سازی مسیرهایی که به مرزها منتهی می‌شود همواره در دستور کار قرار دارد تا بهسازی و ایمن سازی‌های آن صورت بگیرد و تا قبل از اینکه سفرها شدت پیدا کند، حتما انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست دولت برای حمایت از مستاجران گفت: برنامه‌هایی که امروز در حال اجرای آن هستیم مخصوص قشر جوان و خانه اولی ها است. بحث صندوق رهن و اجاره هم قرار است وزارت اقتصاد روز آن کار کند و در مراحل بررسی قرار دارد.

The post حمل و نقل جاده‌ای، هوایی و راه‌آهن حق افزایش قیمت را ندارند appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *