تور وان و کوش‌آداسی دو مقصد محبوب و به دور از کرونا در ترکیه

ترکیه همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی در بین ایرانیان بوده است. این کشور به دلیل عدم نیاز به دریافت ویزا، نزدیک بودن به ایران، امکان سفر زمینی و ارزان بودن سفر نسبت به دیگر مقاصد خارجی، مورد توجه بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان قرار دارد. البته در این میان جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوع، مراکز خرید متعدد، تفریحات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، فرهنگ غذایی خاص و متفاوت، هتل‌های لوکس و … را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. کشور ترکیه، مانند دیگر کشورهای دنیا، پس از شیوع کرونا تمامی مرزهای هوایی و زمینی خود را بست و در طی این مدت از ورود گردشگران خارجی به کشورش جلوگیری به عمل آورد. پس از گذشت یک سال و چند ماه از این ماجرا و با شروع واکسیناسیون گسترده در بسیاری از کشورهای دنیا، ترکیه نیز صدور ویزا به کشورها را آغاز کرده و با باز کردن مرزها و شروع پروازها، آمادگی خود جهت پذیرایی از گردشگران را اعلام نمود. از این رو، بسیاری از آژانس‌های گردشگری ایران­، تورهای ترکیه خود را دوباره راه‌اندازی کرده و تبلیغات گسترده‎‌ای را برای برگزاری دو تور وان و کوش‌آداسی آغاز نمودند.

جزیره کوش آداسی در ترکیه از نمای دور

تور وان با قطار

تور وان با قطار یکی از محبوب‌ترین تورهای ترکیه است که مورد استقبال بالای هم‌وطنان عزیزمان قرار دارد. با باز شدن مرزها، فروش‌ بلیط قطار تهران- وان مجددا آغاز شده و امکان سفر به این شهر زیبا، به صورت زمینی برای علاقه‌مندان فراهم شده است. قطار وان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت وان حرکت کرده  و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه نیز از وان به سمت تهران برمی‌گردد. هزینه سفر با قطار کمی بیشتر از سفر با اتوبوس است،  اما به دلیل بالا بودن کیفیت قطارها و راحتی بیشتر مسافران، تور وان با قطار با استقبال بیشتری مواجه می‌گردد. سفر با قطار از تهران تا وان حدود ۲۰ ساعت طول می‌کشد.

قیمت تور وان با توجه به وسیله نقلیه موردنظر­، هزینه رزرو هتل و خدمات دیگر محاسبه می‌گردد. بدیهی است که تور وان با قطار ارزان‌تر از سفر هوایی است. برای انتخاب هتل نیز گزینه‌های متعددی پیش‌روی گردشگران قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره یا ۵ ستاره وان را برای اقامت انتخاب نمایید.  هتل‌های سه ستاره وان قیمت‌های مناسبی دارند و در دسته تورهای اکونومی قرار می‌گیرند. اگر به دنبال کیفیت بالاتر و خدمات بهتر هستید، می‌توانید هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره را انتخاب کنید.

بنای باستانی در وان ترکیه

تور کوش‌آداسی در ترکیه

تور کوش‌آداسی در ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورهای این کشور است. کوش‌آداسی یک شهر ساحلی بسیار زیباست که در غرب کشور ترکیه قرار دارد. کوش‌آداسی تور زمینی ندارد و تمامی سفرها به این شهر به صورت هوایی برگزار می‌گردد. با توجه به این‌که  کوش‌آداسی فرودگاه بین‌المللی ندارد، پروازهای این شهر به سمت فرودگاه ازمیر انجام می‌شود. مسافران می‌توانند از فرودگاه شهر ازمیر با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا دلموش به راحتی خود را به شهر کوش‌آداسی رسانده و به هتل محل اقامت خود بروند.

قیمت تور کوش‌آداسی به موارد مختلفی چون تعداد روزهای سفر، شرکت هواپیمایی و هتل محل اقامت، بستگی دارد. اگر قصد دارید سفر ارزان‌تری را تجربه کنید، باید زمان سفر را نیز در نظر بگیرید. قیمت بلیط‌ هواپیما و هزینه رزرو اتاق در ماه‌های کم‌گردشگر، ارزان‌تر بوده و در نتیجه آژانس‌های گردشگری نیز تورهای خود را با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌دهند. این مسئله در مورد ماه‌های پرگردشگر کاملا برعکس می‌شود. اگر قصد سفر در این ماه‌ها را دارید، باید تور کوش‌آداسی را با قیمت بالاتری خریداری نمایید. با توجه به ساحلی بودن شهر کوش‌آداسی و تفریحات متنوع آبی و دریایی، اغلب مسافران ترجیح می‌دهند در دو فصل بهار و تابستان به این شهر سفر کنند. بنابراین این دو فصل را می‌توان به عنوان پرگردشگرترین فصل‌های این شهر معرفی کرد. قیمت تور کوش‌آداسی در تابستان و تعطیلات نوروز گران‌تر از سایر ماه‌هاست.

نمای یک پارک آبی در کوش آداسی در هنگام غروب آفتاب

مرزهای ترکیه پس از حدود یک سال و چند ماه به تازگی بازگشایی شده و امکان سفر زمینی و هوایی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.  در این میان، آژانس‌های گردشگری نیز مجددا تورهای خود را راه‌اندازی کرده و تبلیغات گسترده‌ای را نیز آغاز نموده‌اند. تور وان و کوش‌‌آداسی از جمله پرطرفدارترین تورهای ترکیه هستند که با شرایط و قیمت‌های متفاوت، از تورهای زمینی و اکونومی وان گرفته تا تورهای لوکس کوش‌آداسی با اقامت در هتل‌های ۵ ستاره، برگزار می‌شوند. اگر قصد سفر به این دو شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با تورهای  گردشگری همراه شوید. تورهای مسافرتی علاوه بر تهیه بلیط هواپیما، موارد دیگری چون ترنسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت رایگان شهری را در لیست خدمات خود داشته  و در مورد هتل نیز گزینه‎های مختلفی را پیش‌روی گردشگران قرار می‌دهند. شما می‌توانید از حدود ۶ هتل با درجات و ویژگی‌های مختلف، بهترین گزینه را با توجه به شرایطتان انتخاب کنید و سفری رویایی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. اگر مایل به سفر هستید، اما در حال حاضر شرایط مالی خوبی ندارید، می‌توانید تور اقساطی کایت را خریداری کنید. در این صورت تنها ۲۰ درصد از قیمت تور را پرداخت خواهید نموده و باقی‌مانده آن را به صورت اقساطی در طول ۴ تا ۱۰ ماه می‌پردازید. برای خرید تور وان یا تور کوش‌آداسی کایت، سه راه پیش‌رو دارید. می‌توانید  خرید خود را به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید یا با شماره ۰۲۱۷۵۰۹۷۷۰۰ تماس بگیرید و مراحل ثبت نام خود را با راهنمایی کارشناسان تیم کایت طی کنید. برای عزیزانی که در تهران اقامت دارند، امکان خرید حضوری نیز فراهم شده است. کافیست به آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک ۱۸۸، مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

نوشته تور وان و کوش‌آداسی دو مقصد محبوب و به دور از کرونا در ترکیه اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *