بهره‌برداری از هشت پروژه گردشگری تا پایان شهریور در فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرد که تا پایان شهریور امسال هشت پروژه گردشگری در فارس آماده بهره‌برداری خواهد شد.

ایسنا مصیب امیری  در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع هشت پروژه گردشگری که قرار است شهریور ماه افتتاح شود، سه پروژه در شیراز، ۲ پروژه در سپیدان و یک پروژه در دشت ارژن، یک پروژه در رستم و یک پروژه در فسا راه‌اندازی می‌شود .

امیری با اشاره به اینکه این پروژه‌ها به طور میانگین حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه‌ها شامل ۳ اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های فسا، رستم و سپیدان، ۲ سفره‌خانه سنتی در شیراز و دشت ارژن، یک هتل آپارتمان در شیراز، یک اقامتگاه سنتی در شیراز و یک تفرجگاه در سپیدان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه‌ها مجموعا در مجموع ۲۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری شده است.

امیری با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه ساز اشتغال مستقیم ۵۶ نفر را فراهم خواهد کرد، گفت: اکنون ۲۳۲ هتل، متل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر، ۱۳۴ خانه مسافر و یکصد اقامتگاه بومگردی در فارس فعال است.

The post بهره‌برداری از هشت پروژه گردشگری تا پایان شهریور در فارس appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *