برنامه‌های سومین روز هفته کتاب اعلام شد

دومین همایش حقوق نشر روز شنبه همزمان با سومین روز هفته کتاب با همکاری انجمن ناشران کتاب دانشگاهی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: دومین همایش حقوق نشر همزمان با بیست‌و‌هفتمین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز شنبه ۲۵ آبان در سالن شهید آوینی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در دومین همایش حقوق نشر همچون دوره‌ی پیشین، قوانین جاری در حوزه‌ی حقوق نشر و آسیب‌شناسی آن‌ها، حقوق نشر الکترونیک و فضای مجازی، پیشگیری از وقوع جرایم حوزه‌ی حقوق نشر و نیز ضوابط نشر و راهکار‌های اجرایی آن با حضور کارشناسان و حقوق‌دانان و مقامات قضایی بررسی خواهد شد.

همچنین مراسم بیست‌ویکمین عصر کتاب «بزرگداشت قاسمعلی فراست» روز شنبه همزمان با سومین روز هفته کتاب از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل خانه‌ی کتاب با همکاری موسسه‌ی خانه کتاب برگزار می‌شود.

موسسه خانه کتاب در سلسله برنامه‌های «عصر کتاب» با هدف گرامیداشت پیشکسوتان عرصه‌ی کتاب و پژوهش در راستای تحقق شعار «ایران فقط تهران نیست» از اشخاص شاخص استان‌های مختلف تجلیل کرده است.

همچنین در این روز، آیین اختتامیه ششمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» انجام خواهد شد. این مراسم از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز شنبه در خانه اندیشمندان برگزار می‌شود.

در ادامه سومین روز بیست‌و‌هفتمین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست خبری اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به مناسبت هفته کتاب از ساعت ۱۴:۳۰ در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ آبان ماه در سراسر کشور آغاز شده است و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد. همچنین فایل پوستر و تیزر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بر روی سایت هفته کتاب به نشانی اینترنتی hafteyeketab.ketab.ir بارگذاری شده است.

The post برنامه‌های سومین روز هفته کتاب اعلام شد appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *