برای اقامت در ارومیه کدام هتل ها را انتخاب کنیم؟

ارومیه یکی از شهرهای بزرگ و توریستی استان آذربایجان غربی است. به عقیده برخی از محققان شهر ارومیه زادگاه زرتشت است و قدمت ۳ هزار ساله دارد. آب و هوای خوب ارومیه در فصول مختلف سال گردشگران زیادی را برای بازدید به این شهر فرا می‌خواند.

در ارومیه انواع جاذبه‌های تاریخی مانند خانه انصاری، کلیسای حضرت مریم، بازار سنتی، برج سه گنبد و جاذبه‌های طبیعی مانند دریاچه ارومیه، دریاچه مارمیشو، کوه دالامپر و ییلاق سیلوانا را می‌توانید ببینید و از سفر خود لذت ببرید. در کنار همه تفریحاتی که در ارومیه انتظارتان را می‌کشند، اقامت در هتل‌های خوب این شهر نیز خستگی را از تنتان در می‌کند.

در شهر ارومیه هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی برای پذیرایی از گردشگران ساخته شده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با بهترین هتل‌های ارومیه آشنا کنیم. اگر قصد سفر به ارومیه را دارید می‌توانید هتل‌های مختلف این شهر را در سایت رهی نو ببینید و به صورت آنلاین رزرو کنید.

بهترین هتل‌های شهر ارومیه کدامند؟

در بخش‌های مختلف شهر ارومیه هتل‌های متنوعی برای رزرو وجود دارند. هتل‌های ارومیه دارای لول‌های مختلف شامل ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره هستند. پس از آشنایی با هتل‌های ارومیه، با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین هتل را در این شهر رزرو کنید و اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید.

قیمت هتل‌ها در ارومیه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌هند بستگی دارد. مسلما اقامت در هتل‌های ۵ ستاره ارومیه هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. برخی از هتل‌های ۴ ستاره ارومیه نیز امکانات و خدمات مناسبی دارند و هزینه اقامت در این هتل‌ها کمتر خواهد بود.

در ادامه ۴ هتل محبوب و پرطرفدار شهر ارومیه را معرفی می‌کنیم.

هتل آنا ارومیه

هتل ۵ ستاره آنا یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در قلب شهر ارومیه است. برج ۲۱ طبقه‌ای هتل آنا ارومیه معماری شیک و مدرنی دارد و مانند الماس در شهر می‌درخشد. در هتل آنا ۱۹۶ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی کامل برای پذیرایی از شما آماده شده‌اند. هتل آنا ارومیه رستوران و کافی‌شاپ با منویی متنوع و کامل برای صرف غذا دارد. در صورتی که مایل به پخت و پز غذا باشید امکانات لازم برای طبخ غذا نیز در اتاق‌ها تعبیه شده است.

اقامت در هتل آنا به هیچ وجه شما را خسته نخواهد کرد؛ زیرا امکانات ورزشی و تفریحی فراوانی در هتل برای سرگرم شدن دارید. از جمله امکانات تفریحی هتل آنا ارومیه می‌توان به باشگاه بیلیارد، پلی استیشن، استخر، سونا، کافی نت و سالن ورزشی اشاره کرد. همچنین برای رفع خستگی خود می‌توانید از حمام ترکی و سالن ماساژ هتل آنا استفاده کنید.

هتل آنا ارومیه کمی خارج از شهر است اما دسترسی مناسبی به جاذبه‌های دیدنی ارومیه دارد. اگر قصد رزرو اتاق یا سوئیت در هتل آنا ارومیه را دارید پیشنهاد ما انتخاب اتاق در طبقات بالای هتل است. چشم انداز اتاق‌های موجود در طبقات بالای هتل بی‌نظیر است و زیبایی شهر ارومیه را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر امکانات هتل آنا ارومیه سالن کنفرانس، پارکینگ، آرایشگاه، خشکشویی، تاکسی سرویس و صندوق امانات هستند.

هتل پارک ارومیه

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره ارومیه هتل پارک نام دارد. هتل پارک ارومیه هتلی بین المللی است که در مرکز شهر و مقابل بازار قدیمی ساخته شده است. هتل پارک ۶ طبقه و ۷۸ اتاق و سوئیت مجهز و مدرن دارد. هتل پارک ارومیه خدماتی بالاتر از یک هتل ۴ ستاره به مسافران ارائه می‌کند. از جمله امکانات تفریحی ورزشی هتل پارک می‌توان باشگاه بدنسازی، سالن تفریح کودکان، جکوزی، کافی نت و سونا را نام برد.

دسترسی آسان به مراکز تفریحی و دیدنی ارومیه مانند کلیسای حضرت مریم، پارک جنگلی ارومیه، موزه ارومیه و بازار از جمله مزایای اقامت در هتل پارک ارومیه هستند. از دیگر امکانات رفاهی هتل پارک ارومیه می‌توان به کافی‌شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، دو رستوران و خشکشویی اشاره کرد.

هتل آریا ارومیه

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره و محبوب ارومیه هتل آریا است. هتل آریا ارومیه در خیابان طالقانی قرار دارد و یکی از هتل‌های شیک و لوکس شهر است. هتل آریا ۱۴ طبقه ۶۳ اتاق و سوئیت مجهز و مدرن دارد. امکانات هتل آریا ارومیه فراتر از یک هتل ۴ ستاره است.

اینترنت رایگان، رستوران و کافی‌شاپ با منو متنوع، پارکینگ، استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، روم سرویس، خشکشویی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و… بخشی از خدمات و امکاناتی است که هتل آریا در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. هتل آریا ارومیه به واسطه موقعیت مکانی عالی خود فاصله کمی تا جاهای دیدنی شهر دارد. شما می‌توانید با رزرو اتاق در هتل آریا به جاذبه‌های تاریخی شهر ارومیه مانند برج سه گنبد، خانه انصاری و مسجد جامع دسترسی داشته باشید.

هتل جهانگردی ارومیه

هتل جهانگردی ارومیه هتلی ۴ ستاره در خیابان کاشانی است. هتل جهانگردی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر ارومیه است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است. هتل جهانگردی ارومیه ۶ طبقه و ۷۴ اتاق و سوئیت شیک و تمیز دارد.

موقعیت مکانی هتل جهانگردی ارومیه دسترسی به دیدنی‌های شهر شامل کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر، سه گنبد، مجموعه ورزشی تختی و مرکز خرید ارومیه را آسان کرده است. هتل جهانگردی ارومیه در منطقه خوش آب و هوای شهر قرار دارد.

با ۳۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید خود را به یخچال دوقوز پله برسانید و از دیدن آن لذت ببرید. امکانات و خدمات هتل جهانگردی شامل رستوران و کافی‌شاپ، تالار پذیرایی، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، خشکشویی، پارکینگ، سونای بخار، سالن ورزشی، فوتبال دستی، جکوزی، پینگ پنگ و… هستند.

رزرو هتل‌های ارومیه با بهترین قیمت در رهی نو

سفر به ارومیه خواه با نیت کار و تجارت، خواه با نیت گردش و تفریح نیاز به انتخاب هتل مناسب دارد. بیشتر هتل‌های ارومیه کیفیت بالایی دارند و خدمات عالی در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. انتخاب هتل در ارومیه به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. در این مطلب سعی کردیم هتل‌های متنوعی برای اقامت در ارومیه به ما معرفی کنیم.

هتل در ارومیه | رزرو بهترین تا ارزان ترین هتل های ارومیه

برای آشنایی بیشتر با هتل‌های ارومیه و رزرو آن‌ها می‌توانید به سایت رهی نو مراجعه کنید. رهی نو یک مرکز جامع رزرواسیون هتل آنلاین است که امکان رزرو هتل در سراسر کشور را برای شما فراهم کرده است. تیم رهی نو در تلاش است با ارائه تخفیف‌های بی‌نظیر برای رزرو هتل در شهرهای مختلف، مشتریان خود را راضی نگه ‌دارد.

نوشته برای اقامت در ارومیه کدام هتل ها را انتخاب کنیم؟ اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *