آغاز بلیت فروشی «اشک‌ها و لبخندها» از ۲۵ تیر ماه

پیش فروش نمایش موزیکال «اشک ها و لبخندها» به کارگردانی هادی قضات و رهبری ارکستر نصیر حیدریان از ٢۵ تیرماه آغاز می‌شود.

ایسنا: بیش از ١١۵ هنرمند و خواننده اپرا در حوزه‌های مختلف در تدارک آماده سازی نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها هستند.

نزدیک به شش ماه از پیش تولید و آماده سازی نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها می‌گذرد و طبق اعلام برگزارکنندگان، بخش‌های مختلف آخرین روزهای کاری خود را سپری می‌کنند.

این پروژه نمایشی بر اساس قطعه موسیقایی «اشک‌ها و لبخندها» ساخته ریچارد راجرز تولید شده و نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» هم روایتگر داستان خانواده «فون تراپ» ساکن زالسبورگ است. او ١٢ سال قبل همسرش را از دست داده است. آموزگاران متعددی برای تربیت فرزندانش به منزل او آمده اما همه به ستوه آمده‌اند و خانه را پس از مدت کوتاهی ترک کرده‌اند. اما راهبه‌ای که از دیر می‌آید و توسط مادر مقدس دیر برای نگهداری کودکان انتخاب می‌شود. این راهبه آخرین معلم آنهاست که موفق به سامان دادن این خانواده می‌شود.

نمایش اشک‌ها و لبخندها اولین بار در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و به محبوبیت و شهرت زیادی در جهان دست پیدا کرد.

این نمایش موزیکال پیش از این در ایران و در سال ١٣٩٢ به کارگردانی هادی قضات در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

نصیر حیدریان، یکی از شخصیت‌های موسیقی ارکسترال اروپا است. او به همراه ۴۵ نوازنده، ۵٠ خواننده کُر و ۲۰ خواننده / بازیگر در این نمایش حضور خواهد داشت.

مؤسسه “نوای چنگ فرزانه” و یک برند از جمله حامیان این برنامه هستند.

طراح و کارگردان: هادی قضات / رهبر ارکستر: نصیر حیدریان / تهیه کننده: سهیل کوشانپور / مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر / مدیر اجرایی: احسان تارخ / مدیر ارکستر: محمد رضا صفی / رهبر کر: سینا خیرآبادی / طراح گریم: ماریا حاجیحا / طراح لباس: هلیا شکری / مدیر تبلیغات و رسانه: محمد حسین سلیمانی فرد / مشاور رسانه‌ای: فرنوش آباء / گرافیست: صادق زرجویان / مشاور طراح صحنه: سعید معروف پور – مرضیه جعفر پور

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com و www.irannamayesh.com مراجعه کنند.

The post آغاز بلیت فروشی «اشک‌ها و لبخندها» از ۲۵ تیر ماه appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *