خدمات و مشاغل در ترکیه | خانه دیگر

امروزه افراد زیادی برای مهاجرت کشور ترکیه را انتخاب می‌کنند و تعداد مهاجران ایرانی در این کشور افزایش پیدا کرده است و البته دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد . به هر حال انواع مهاجرت به ترکیه شامل موارد مختلفی می باشد که می توان به مهاجرت به ترکیه از طریق کار، مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به ترکیه از طریق اخذ شهروندی اشاره کرد.

شما در هر شهر کشور ترکیه قصد اقامت داشته باشید قطعاً هزینه های زندگی در هر کدام از آنها متفاوت است ولی یکی از گرانترین شهرها می توان به استانبول اشاره کرد. از جمله اقداماتی که حتماً باید قبل از مهاجرت انجام دهید آشنایی کافی از خدمات و مکان های ارائه دهنده نیازمندی هایتان در ترکیه می باشد مثلاً شما باید قبل از حضور در ترکیه در خصوص بیمارستان های ترکیه، رستوران های ایرانی، فست فود و… اطلاعات کافی داشته باشید تا در صورت اقامت با مشکلی روبرو نشوید؛ حتی برای افرادی که فرزند دانش آموزی دارند قبل از مهاجرت به ترکیه باید در خصوص مدارس ترکیه آگاهی کافی داشته باشند و از نحوه پذیرش آنها و شرایط پذیرش دانش آموزان مطلع گردند تا به راحتی پس از اقامت بتوانند ثبت نام فرزندشان را در مدارس ترکیه انجام بدهند.

خوشبختانه امروزه وب سایت های در حوزه معرفی خدمات و مکان های مختلف نظیر املاک ایرانی، سالن آرایش، پزشک ایرانی در ترکیه ،سوپرمارکت های ایرانی و وکیل ایرانی در ترکیه ،رستوران های ایرانی، مدارس ترکیه و… راه اندازی شده اند و به افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند کمک فراوانی می نمایند.

خدمات و مشاغل در ترکیه | خانه دیگر

مهاجرت تحصیلی به ترکیه | خانه دیگر

این نکته را درخصوص مدارس ترکیه به خاطر داشته باشید که تحصیل پس از مهاجرت به عنوان یک مسئله مهم مطرح می‌شود و شما می‌توانید برای ادامه تحصیل فرزندتان از معادل سازی مدرک استفاده کنید تا به راحتی امکان تحصیل فرزند خود را در مدارس ترکیه مهیا کنید. مدارس در کشور ترکیه به دو دسته تقسیم بندی می شوند که شامل مدارس خصوصی و مدارس دولتی میباشد. مهاجران می توانند برای تحصیل از مدارس دولتی استفاده کنند که به صورت رایگان نیز می باشد؛ البته در ترکیه مدارسی نیز وجود دارد که فارسی زبان هستند و تدریس مطلب و تحصیل در آنها مشابه روش های آموزش و پرورش در ایران صورت می گیرد.

آگاهی از خدمات و نیازمندی ها قبل از مهاجرت چه کمکی به ما می کند؟

برای مهاجرت و سفر به هر کشوری از جمله ترکیه باید قبل از هر چیزی اقداماتی را انجام داد که می توان به دریافت پاسپورت، ویزا، مکانی برای زندگی و اقامت، شرایط لازم به منظور تامین زندگی، پیدا کردن یک شغل مناسب اشاره کرد. باید با وب‌سایت‌های آشنا شوید که تمامی این خدمات و نیازمندی های کشور ترکیه در اختیار شما قرار می دهد و امکان به دست آوردن اطلاعات در هر کدام از این موارد برای شما مهیا گردیده باشد. البته اگر کشور مقصد شما ترکیه است بد نیست که در خصوص راهنمایی زندگی در ترکیه هم اطلاعات لازم را داشته باشید. پس از مهاجرت حتی عدم آگاهی از ساده ترین موارد نظیر رستوران های ایرانی، سالن آرایش می تواند برایتان مشکل ساز شود.

قوانین کشور ترکیه را در نظر بگیرید. برخی از کشورها برای مهاجرت سیاستهای بسیار پیچیده‌ای دارد و در مقابل برخی از آنها سختگیری نسبتاً زیادی را برای مهاجرین در نظر نگرفته اند پس بهتر است قبل از اینکه به ترکیه مهاجرت کنید بدانید که چه سیاستی در خصوص مهاجران و رفتار با آنها در نظر گرفته شده است.

هر کشوری ممکن است برای زندگی دارای مشکلات مختلفی از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… باشد و به این صورت نیست که در یک کشور هیچ مشکلی مطرح نباشد. در برخی کشورها مشکل بیکاری و در تعدادی دیگر مشکلات اقتصادی بیداد میکند؛ پس توصیه می شود مهاجران قبل از سفر به ترکیه یا هر کشوری دیگر شغل مناسبی را پیدا کرده باشند.

در خصوص پردرآمدترین شغل در ترکیه برای خانم ها و آقایان این موضوع را در نظر داشته باشید که به استثنای اشخاصی که حق شهروندی در ترکیه دارند، شهروندان خارجی نمی‌توانند برخی از مشاغل مثل امور بیمارستانی، فعالیت در دفاتر قانونی و رسمی کشور ترکیه و معاملات واجد شرایط دولتی را داشته باشند. همچنین اکثر کارفرمایانی که در ترکیه هستند تنها به زبان ترکی مسلط می باشند و شما باید برای اینکه شانس خودتان را در پیدا کردن شغل در ترکیه افزایش بدهید مهارت بالایی در صحبت کردن به زبان ترکی داشته باشید. در خانه دیگر میتوانید آگهی های استخدام و مشاغل ترکیه را مشاهده کنید.

خدمات و مشاغل در ترکیه | خانه دیگر

برخی از پردرآمدترین شغل ها در ترکیه شامل مواردی همچون استاد دانشگاه، خلبانی، مدیر بازاریابی، مدیر ارشد مالی و مدیر اجرایی، مدیر بانک، وکالت، قاضی دادگاه، دکتر متخصص جراحی، مشاغل مرتبط با داده ها و شبکه حسابداری و… می باشد. اگر شما نتوانید به صورت قانونی به ترکیه مهاجرت کنید قطعا شانسی برای بدست آوردن شغل مناسب و پردرآمد در ترکیه نخواهید داشت.

قطعاً کشوری را که شما انتخاب می کنید از نظر رژیم غذایی با وطن شما متفاوت است. مثلاً افرادی که از کشور ایران به ترکیه سفر میکنند در در ماههای اول یا شاید سالهای طولانی نتوانند از غذاهای ترکی استفاده کنند و بر حسب علاقه و ذائقه غذایی شان به دنبال رستوران های ایرانی و سوپرمارکت های ایرانی باشند. بهترین موضوعی که به شما در این رابطه کمک می کند اطلاع کافی از این مکان‌ها و داشتن آدرس و شماره تلفن می باشد.

در کنار موارد فوق شما باید از هزینه های مسکن نیز مطلع باشید و اگر به دنبال املاک ایرانی هستید یا میخواهید هزینه رهن و خرید خانه را قبل از مهاجرت به ترکیه دست بیاورید حتما از سایت خانه دیگر به عنوان نیازمندی های ایران و ترکیه استفاده کنید.

اگر به عنوان یک ایرانی می خواهید به ترکیه مهاجرت کنید باید قبل از مهاجرت از قوانین ترکیه در موارد مختلف آگاهی داشته باشید که در این رابطه یک وکیل ایرانی میتواند بهترین مرجع معرفی قوانین کشور ترکیه به شما باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

به میزان هزینه های زندگی نیز توجه نمایید؛ شما باید این کار را قبل از مهاجرت انجام بدهید چرا که بسیاری از افراد می خواهند مقصدی را برای مهاجرت انتخاب کنند که در آن هزینه‌های زندگی پایین تر باشد و باید به همه چیز با دید بلندمدت نگاه کنید و در کشور مورد نظرتان شغلی را به دست بیاورید و همچنین میزان درآمدی را برای خودتان حاصل کنید و با داشتن حساب بانکی در کشور مورد نظر مبلغی را پس انداز کنید تا دچار مشکلاتی نشوید. قطعا ارائه خدمات در سالن آرایش ، فست فود، بیمارستان ترکیه و… به صورت رایگان نیست و شما باید از با داشتن شغل از پس هزینه ها بر بیایید.

خانه دیگر | مرجع جامع اطلاعات و نیازمندی های ترکیه

خانه دیگر را می توان یک مرجع جامع اطلاعات نیازمندیهای کشور ترکیه و ایران معرفی کرد؛ شما در وب سایت خانه دیگر به موارد مختلفی دسترسی خواهید داشت که می توان به رستوران های ایرانی، املاک ایرانی، آرایشگاه ها، مدارس بین المللی، بیمارستان ها، وکیل و پزشک ایرانی و به صورت کلی به هر آنچه که نیاز دارید اشاره کرد. خانه دیگر راه اندازی شده تا منجر به رفع نیازهای شما در حوزه های مختلف موثر واقع شود همچنین برای افرادی که قصد سفر به ترکیه یا مهاجرت به آن را دارند تمامی راهنماهای زندگی در ترکیه را ارائه داده است.

در این سایت کاربردی شما آگهی های مختلف را در حوزه های متفاوت مشاهده می کنید البته اگر خودتان هم صاحب کسب و کاری هستید یا میخواهید خدماتی را در کشور ایران یا ترکیه ارائه دهید می توانید به صورت رایگان آگهی تان را در خانه دیگر به ثبت برسانید تا مخاطبان دیگر آگهی شما را ببینند و در صورت نیاز از آن استفاده کنند. در خانه دیگر می توانید هر آنچه که نیاز دارید در دسترس شما باشد و از خدمات مختلف بهره مند گردید.

 آگهی های مرتبط با خرید ملک در ترکیه، وسایل نقلیه در ترکیه، استخدام و کاریابی در ترکیه، خدمات گردشگری در ترکیه، خدمات ثبتی در ترکیه، لوازم مربوط به منزل، تحصیل و مهاجرت، خدمات و…. در این سایت نیازمندیها وجود دارد که با کلیک بر روی هر کدام از این دسته بندی ها می توانید با انبوهی از آگهی های مرتبط با آن روبرو شوید و متناسب با نیاز، امکانات و شرایط تان از آنها استفاده کنید.

دیوار ترکیه | خانه دیگر

به سادگی و در فضایی امن میتوانید در پلتفرم خانه دیگر آگهی های تمامی مشاغل را مشاهده و از خدمات معرفی شده در این وب سایت استفاده نمایید. زندگی آسان در ترکیه با خانه دیگر.

نوشته خدمات و مشاغل در ترکیه | خانه دیگر اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *