رگبار باران و گاهی رعد و برق در شمال غرب کشور / آسمان تهران کمی ابری است

امروز با عبور امواج تراز میانی جوز، در شمال غرب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا ظهر سه شنبه بارش پراکنده در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهیم داشت.

همچنین با عبور امواج تراز میانی جوز امروز در شمال غرب کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه علاوه بر تداوم بارش در شمال غرب، بارش پراکنده در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران رخ خواهد داد.

روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد در استان‌های لرستان، ایلام، مرکزی، قم، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال خوزستان پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه بارش پراکنده در برخی نقاط مرکز، شمال شرق و شمال غرب کشور رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و جنوب کشور / احتمال طغیان رودخانه های فصلی در برخی مناطق

روز جمعه دامنه فعالیت سامانه بارشی به غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و مناطقی از مرکز کشور گسترش یافته و در این مناطق سبب رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد می‌شود. در این روز با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر در استان‌های واقع در سواحل بارش باران رخ خواهد داد.

در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور افزایش دما بین ۷ تا ۱۰ درجه رخ خواهد داد و سپس از اواخر وقت پنج شنبه روند کاهشی دما در این مناطق پیش بینی می‌شود.

The post رگبار باران و گاهی رعد و برق در شمال غرب کشور / آسمان تهران کمی ابری است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *