با ۶جاذبه توریستی ژاپن آشنا شوید

سفر به ژاپن

ژاپن کشوری بسیار زیبا و رویایی است که به سرزمین خورشید تابان شهرت دارد. این کشور می‎توان برای تمام علاقه‎مندان به سفر چه برای آنهایی که به جاذبه‎های تاریخی و چه آنهایی که به جاذبه‎های طبیعی علاقه دارند و چه کسانی که دوست دارند با فرهنگ‎ها و آداب‎ورسوم کشورهای دنیا آشنا شوند؛ جذاب باشد. سفر به ژاپن به دلیل بالا بودن هزینه  غذا، حمل‌و‎نقل و اقامت سفر گرانی محسوب می‎شود. در مطلبی دیگر به تفصیل درباره هزینههای سفر به ژاپن سخن گفته‎ ایم در این یاداشت می‎خواهیم شما را با ۶جاذبه توریستی این کشور که بیشترین محبوبیت را در میان گردشگران دارد؛ معرفی کنیم. با پارس توریسم  همراه باشید.

هیروشیما

هیروشیما

اولین جایی که در ژاپن باید درباره آن حرف زد هیروشیماست. بعید است کسی  نام این شهر و اتفاقاتی که در جنگ جهانی بر سرش آمده است را نشنیده باشد. این شهر اگرچه ۵۰۰سال بیشتر قدمت ندارد اما نام آن برای همیشه در تاریخ ژاپن ثبت شده است.

هیروشیما اولین شهر در جها ن است که بمب اتم در آن زده شده است.  جدا از جاذبه‎هایی که هیروشیما نیز مانند هر شهر دیگری دارد؛  بازدید از پارک صلح، یاد  بود صلح و موزه صلح به تمامی گردشگران توصیه می‎شود.

تاکایاما

تایاکاما

تاکایاما یک شهر توریستی فوق‎العاده ارام است که ارامش را به ذهن شما هدیه می‎کند. در این مکان می‎توانید با فرهنگ روستا نشینی در ژاپن از نزدیک آشنا شوید و ببینید روستاهای ایران چه تفاوتی با روستاهای ژاپن دا رد همچنین می‎توانید از محیط فوق‎العاده امن و آرام و طبیعت زیبای تاکایاما لذت ببرید. در این شهر تاریخی حتما از سانماچی دیدن کنید. سانماچی از ۳کوچه باریک، ساختمان‎های چوبی و بوتیک‎های کوچک تشکیل ش ده   است.

کویا سان

کویا سان

مذهب بودایی و آداب و رسوم مذهبی ژاپنی‎ها برای بسیاری از مردم دنیا جذاب است. آنها دوست دارند از نزدیک این آداب‎ و ر  سوم را ببینند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید حتما سری به کویا سان که بهترین مکان برای دیدن رسوم مذهبی ژاپنی‎هاست بروید. کویا سان متعلق به مکتب شیگون بودایی است که از سال ۸۰۵ معرفی شد. در این مکان کوبو داییشی کسی که این مکتب را به ژاپنی‎ها معرفی کرد؛ دفن شده است. این مکان طبیعت فوق‎العاده‎ای دارد و پوشیده از درختان کهن است. جالب است بدانید گردشگران اجازه دارند یک شب در معبد اقامت کنند و زندگی و آداب و رسوم راهب‎ها را از نزدیک بشناسند.

توکیو

مگر می‎شود به  ژاپن رفت و از شهر رویایی توکیو دیدن نکرد. توکیو مانند یک رویا   رنگی و زیباست در عین حال که یک متروپل بزرگ محسوب می‎شود جمعیت زیاد آن در       تو ریست‎ها نمی‎زند زیرا این شهر آنقدر جاذبه‎های دیدنی دارد که  شما را مبهوت خود می‎کند. در پایتخت ژاپن دیدن شکوفه‎های گیلاس را فراموش نکنید.بازار ماهی توکیو و باغ ملی شینجوکو دو جاذبه دیگری است  که دیدن آنها به بازدیدکنندگان از توکیو توصیه می‎شود.

توکیو

در نزدیکی توکیو میتوانید از کاماکورا نیز دیدن کنید. این شهر که زمانی شهری بسیار مهم بوده و امروزه به یک استراحتگاه تبدیل شده است تنها یک ساعت با توکیو فاصله دارد.

کاماکورا

ایشیگاکی

ایشیگاکی

ایشگاکی یکی از ساحل‎های پر امکانات  ژاپن است که معمولا به عنوان مقصدی محبوب در میان گردشگران شناخته می‎شود و این محبوبیت را مدیون امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است که در اختیار  توریست‎ها قرار می‎دهد. تفریحات شبانه فراوان و  ورزش‎های آبی از جمله امکانات این ساحل است.

کیوتو

کیوتو

کیوتو بیش از هزار سال به‎عنوان پایتخت امپراطوری ژاپن شناخته می‎شده ا ست اگرچه امروزه فقط  پایتخت اداره ریاست کیوتو است. همین پیشینه اشاره‎گر این مطلب است که کیوتو یکی از قدیمی‎ترین شهرهای ژاپن و پر از جاذبه‎های  فوق‎العاده توریستی است. هزاران معبد شینتو در این مکان قرارر گرفته است که هر کدام از آنها یک برگ از تاریخ پربار ژاپن را تشکیل می‎دهند. یکی دیگر از جاذیه‎های کیوتو فستیوالی است که همه ساله در ماه ژوئیه برگزار می‎شود.  کیوتو همچنین پر است از باغ‎های بسیار زیبا که منظره این شهر را فوق‎العاده کرده است.

نوشته با ۶جاذبه توریستی ژاپن آشنا شوید اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *