۵۲۷ پروژه در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد

رییس سازمان میراث فرهنگی ۵۲۷ پروژه مختلف گردشگری را همزمان با دهه فجر افتتاح کرد.

چمدان: علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظهر امروز با حضور در یک هتل پنج ستاره نوساز در شهر تهران ۵۲۷ پروژه در ۳۱ استان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را افتتاح کرد. این پروژه‌ها با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

مونسان در این برنامه با اشاره به آمار گردشگری کشور گفت: ۸ میلیارد دلار درآمد ارزی کشور، باعث تحرک اقتصادی شده و سرمایه گذاری‌های متعدد در حوزه‌های مختلف مرتبط با گردشگری و مراجعه سرمایه گذاران به این حوزه نتیجه این اتفاق است.

معاون رئیس جمهور به طور ویدیو کنفرانس با ۸ استان کشور ارتباط برقرار کرد و ضمن مطلع شدن از پروژه‌ها، دستور افتتاح و بهره‌برداری از آنها را صادر کرد.

۱۴ پروژه در استان مرکزی، ۳ پروژه در قزوین، ۲۰ پروژه در خراسان شمالی، ۴۲ پروژه در یزد، ۵ پروژه در کردستان، ۴۱ پروژه در تهران به طور همزمان افتتاح شدند. پروژه‌هایی نیز در اصفهان و هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

با افتتاح این پروژه‌ها هزار و ۳۹۳ اتاق و ۳ هزار و ۶۴۱ تخت به ظرفیت اقامتی کشور اضافه شد، با بهره‌برداری این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۸۶۰ نفر فراهم می‌شود.

The post ۵۲۷ پروژه در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *