ملکه زیبایی روسیه بچه‌دار شد/تصاویر

اوکسانا ووئوودینا ملکه زیبایی روسیه یک سال پس از ازدواج با سلطان مالزی از او صاحب یک بچه شد و فرزندش را پادشاه آینده مالزی معرفی کرد.

ملکه زیبایی روسیه که سال گذشته با پادشاه مالزی ازدواج کرده بود از او صاحب یک فرزند شد.

به گزارش فرارو، اوکسانا ووئوودینا ۲۷ ساله نوامبر ۲۰۱۸ پس از اینکه به دین اسلام گروید با سلطان محمد پنجم پادشاه مالزی ازدواج کرد.

این زن تصاویری از خود و فرزندش که در آینده سلطان مالزی می شود منتشر کرده است. او در ذیل یکی از این عکس ها نوشته است: من و پسرم اسماعیل، ان شاءالله پادشاه آینده مالزی.

اوکسانا ووئوودینا

تانکو محمد فاریس پترا یا سلطان محمد پنجم از ایالت کلانتان، در سال ۱۳۹۵ به عنوان پادشاه دوره ای مالزی در کاخ پادشاهی فدرال در کوالالامپور بر تخت نشسته بود اما وی در اقدامی بی سابقه در تاریخ مالزی در آخرین ماه سال گذشته میلادی به یکباره از مقام خود کناره گیری کرد.

اوکسانا همچنین به طریقه آشنایی خود با سلطان محمد پنجم اشاره کرده و گفته است با او در بهار سال ۲۰۱۷ در اروپا از طریق یک جواهر فروش که دوست مشترکمان بود آشنا شدم. وی در آن زمان خود را پادشاه مالزی معرفی کرد و من حرف او را شوخی برداشت کردم و به شوخی گفتم من هم ملکه روسیه هستم.

اوکسانا ووئوودینا

ملکه زیبایی روسیه افزود: ما با هم بیرون رفتیم و تمام شب را با هم صحبت کردیم و به یکدیگر شماره تماس دادیم. ما ارتباطات خود را تلفنی ادامه دادیم و هر روز تماس می گرفتیم و می خواستیم دوباره همدیگر را ببینیم اما به دلیل اینکه در دو جای مختلف جهان زندگی می کردیم امکان پذیر نبود.

وی گفت: سرانجام ملاقات انجام شد و او هنگامی که مرا دید از من خواست که همسرش باشم. این آغاز داستان عشق زیبای ما بود.

اوکسانا ووئوودینا

اوکسانا سلطان محمد را مردی توصیف کرده که واقعا زنش را دوست دارد و هر کاری را برای عزیزش انجام می دهد. او همواره وعده های خود را عملی کرده است.

مراسم ازدواج سلطان محمد و اوکسانا سال گذشته در تالار مجلل بارویخا کنسرت‌هال در مسکو پایتخت روسیه برگزار شد.

The post ملکه زیبایی روسیه بچه‌دار شد/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *