مقایسه جالب بین ستاره تراکتور و یک استقلالی!

مهاجم گینه ای استقلال دربازی دوستانه با ویستا توربین نشان داد کیفیت قابل قبولی دارد اما از نظر بدنی با شرایط آرمانی فاصله دارد.

پارس فوتبال:اسماعیل گونسالوس با تصمیم شفر تنها چند روز بعد از عقد قرارداد با استقلال برابر ویستا توربین حدود ۶۰ دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد، او در طول بازی چند بار با حفظ توپ و البته شوت های محکمش نشان داد که بازیکن با کیفیتی است و می تواند در طول فصل به استقلال کمک کند.

البته آنچه از نحو بازی کردن گونسالوس کاملا مشحخص بود اینکه او هنوز از نظر بدنی کاملا آماده نیست و همین مساله باعث شد کمی سنگین باشد و نتواند توانایی های خود را به طور کامل نشان بدهد.

به طور قطع شفر در تلاش است با تمرین هایی که به مهاجم تازه وارد تیم خود می دهد او را هرچه زودتر به فرم ایده آل برساند و این بازیکن بتواند در بازی های حساس در ترکیب استقلال به میدان برود.

اما آنتونی استوکس اگرچه در ۳ هفته پایانی لیگ برتر به دلیل اختلافاتی که با مسئولان این باشگاه پیدا کرد، غایب بود اما همچنان با ۸ گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود.

استوکس مهاجم ایرلندی ،انگیزه زیادی دارد تا در نیم فصل دوم هم بتواند گل های حساسی برای تیمش بزند و نه تنها تراکتور را در مسیر ماندن در کورس قهرمانی کمک کند که خودش نیز برای کسب آقای گلی شانس خوبی داشته باشد.

استوکس در ترکیب تراکتورسازی در بازی تدارکاتی با فولاد خوزستان به میدان رفت و موفق شد تک گل تیمش را در جریان تساوی یک بر یک به ثمر برساند. این مهاجم توانمند حالا با گلی که دیروز زد همه را امیدوار کرده تا بتواند روزهای خوبی را در آینده سپری کند و برای موفقیت تلاشش را به کار بگیرد.

بنظر می رسد نیم فصل دوم رقابت فشرده ای بین استوکس و گونسالوس؛ مهاجم نیجریه ای استقلال برای رسیدن به آقای گل باشد.باید منتظرباشیم تا ببینیم مهاجم جدید نیجریه ای استقلال یا استوکس تراکتورسازی آقای گل می شود

The post مقایسه جالب بین ستاره تراکتور و یک استقلالی! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *