مادران سلبریتی پرور /تصاویر

گرچه ترکیب کار و خانواده همیشه ممکن نیست، اما در صنعت سرگرمی، مادران زیادی وجود دارند که مدیریت برنامه ها و امور کاری فرزندان شان را به عهده دارند.

روزیاتو: بعضی از آن ها این توانایی را داشته اند که فرزندان شان را تبدیل به سلبریتی های موفقی کنند و در عین حال رابطه ی خوب خود را با فرزندان شان حفظ کنند، اما بعضی هم هستند که در این امر چندان موفق نبوده اند. در ادامه با سلبریتی هایی آشنا می شویم که در گذشته یا حال، مادران شان مدیر برنامه ی رسمی آن ها بوده اند.

لیندزی لوهان

لیندزی لوهان

لیندزی لوهان، خواننده ی مشهور امریکایی، حضورش در صنعت سرگرمی را مدیون مادرش، دینا لوهان است. وقتی لیندزی سه ساله بود، مادرش با آژانس مدلینگ فورد برای فعالیت دخترش در حوزه ی مدلینگ قرارداد بست. لیندزی فعالیت خود را ادامه داد تا آنکه در کودکی کار بازیگری را هم شروع کرد. او بعدها همکاری حرفه ای خود را با مادرش، دینا لوهان قطع کرد اما از قرار معلوم، آن ها هنوز صمیمیت خود را در روابط شخصی شان حفظ کرده اند.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز

لین اسپیرز، مادر بریتنی اسپیرز، خواننده ی مشهور، از ابتدا قصد داشت دخترش را تبدیل به یک ستاره کند، به همین خاطر او را در یک مدرسه ی هنرهای نمایشی در نیویورک ثبت نام کرد و بریتنی بعدها برای بازی در یک نمایش تئاتر انتخاب شد. لین اسپیرز وقتی از پیشرفت دخترش، بریتنی در صنعت سرگرمی مطمئن شد، از مدیریت کاری او دست کشید تا روی فعالیت حرفه ای دختر کوچک ترش، جیمی لین، تمرکز کند.

آشر

آشر

آشر سیزده ساله بعد از حضور در شوی استعدادیابی Star Search، توسط یکی از نمایندگان یک شرکت مشهور در حوزه ی موسیقی به نام A&R کشف شد و او با تهیه کننده ای به نام ال. ای. راید قرارداد همکاری بست. جونتا پتن، مادر آشر، مدیریت برنامه های این ستاره ی موسیقی R&B را برعهده گرفت. اما آشر و مادرش رابطه ی پر فراز و نشیبی را از سر گذراندند. در سال ۲۰۰۷، آشر مادرش را برکنار، در سال ۲۰۰۸، دوباره استخدام و در سال ۲۰۰۹، دیگر برای همیشه اخراج کرد.

کانیه وست

کانیه وست

دوندا وست، مادر کانیه وست، رپر مشهور و همسر کیم کارداشیان، که یک دبیر بود، خود را بازنشسته کرد تا امور حرفه ای پسرش را مدیریت کند. مادر کانیه حتی کتابی در مورد رابطه ی خود با پسرش نوشته است. وقتی دوندا وست در سال ۲۰۰۷ بر اثر مشکلات ناشی از عمل جراحی اش فوت کرد، هنوز مدیر برنامه های پسرش، کانیه بود.

مایلی سایرس

مایلی سایرس

تیش سایرس، مادر مایلی سایرس، خواننده ی مشهور، سال ها مدیر برنامه ی دخترش بود. او همچنین در مصاحبه هایش مدعی شده اولین مادری بوده که مدیریت برنامه های فرزندش را برعهده گرفته و حتی قبل از کریس جنر، مادر خواهران معروف کارداشیان-جنر، این کار را شروع کرده. البته تیش سایرس و کریس جنر با یکدیگر دوست هستند.

در سال ۲۰۱۳، مایلی سایرس با یک مدیر برنامه ی جدید به نام لری رادولف شروع به همکاری کرد که مدیر برنامه ی چند سلبریتی دیگر از جمله بریتنی اسپیرز هم بوده است.

آشانتی

آشانتی

آشانتی جوان یک روز مشغول آواز خواندن برای خودش بود که مادرش، تینا داگلاس، صدای او را از طبقه ی بالای خانه شنید. داگلاس که فکر می کرد صدای آواز از رادیو است، به دخترش گفت که رادیو را خاموش کند، اما بعد متوجه شد این صدا متعلق به دخترش آشانتی بوده. این مادر و دختر تصمیم می گیرند وارد صنعت سرگرمی شوند. داگلاس تا به امروز مدیر برنامه های دخترش باقی مانده است.

خواهران کارداشیان-جنر

خواهران کارداشیان-جنر

کریس جنر شاید معروف ترین مادری باشد که کار مدیریت برنامه های فرزندانش را به عهده گرفته. کمک های او به پنج دخترش، کیم، کلوئی و کورتنی کارداشیان و کندال و کایلی جنر، آن ها را به شهرت جهانی در زمینه های مختلفی رسانده است.

کاترین هیگل

نانسی، مادر کاترین هیگل، بازیگر هالیوودی مدت ها است که خود را وقف دخترش کرده است. هیگل حتی در مصاحبه ای اعلام کرده حضورش در سریال Suits را مدیون مادرش است.

نانسی فقط مدیریت برنامه های دخترش را برعهده ندارد. او تهیه کننده ی اجرایی شوی تلویزیونی State of Affairs که دخترش کاترین در آن حضور دارد هم هست.

در سال ۲۰۱۵ شایعه شده بود که کاترین هیگل مادرش نانسی را از مدیریت برنامه هایش برکنار کرده، اما هیگل این شایعات را رد کرد.

The post مادران سلبریتی پرور /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *