لیست تراکتورسازی برای نیم‌فصل دوم؛ تی‌تی‌ها باز هم بُمب می‌ترکانند؟!

لیست تراکتورسازی به اندازه کافی جای خالی دارد.

ورزش 11 : باشگاه تراکتورسازی در تعطیلات نیم‌فصل تغییرات زیادی را شاهد بود و سران این باشگاه برای این که رویای قهرمانی هوادران را به حقیقیت تبدیل کنند از خرید ستاره‌های نامی دریغ نکردند.

محمدرضا اخباری وساسان انصاری و کنستانت بمب‌های نقل‌وانتقالاتی بودند که تبریز را به لرزه در آوردند.البته حضور لیکنز در ایران و قبول هدایت تراکتورسازی دیگر اتفاق مهم پیرامون این باشگاه محسوب می‌شود.

لیست تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم حالا شامل نفرات زیر است:
1-فروزان 2-اخباری 3-طیبی 4-حاج‌صفی 5-علی عبدلله‌زاده 6-علی نقی‌زاده 7-مسعود شجاعی 8-احمد موسوی 9-احسان پهلوان 10- ساسان انصاری 11-اشکان دژاگه 12-دانیال اسماعیلی‌فر 13-آنتونی استوکس 14-کوین کنستانت 15-سوگیتا

مهدی مهدی‌پور و رضا شربتی و اسلامی خواه هم در لیست زیر 25 سال تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم جای دارند.

با نگاهی به لیست فوق مشخص می‌شود که باشگاه تراکتورسازی هنوز سه جای خالی در بازیکنان بزرگ‌سال خود دارد و هیچ بعید نیست که در زمان باقی‌مانده از پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان مدیران این تیم به درخواست لیکنز چند بازیکن نامی دیگر جذب کنند.

گفتنی است که این روزها داغ‌ترین شایعه پیرامون تراکتورسازی به پیوستن کنعانی‌زادگان به این تیم برمی‌گردد و هیچ بعید نیست که این بازیکن ملی‌پوش طی روزهای آینده در تمرینات تیم قرمزپوش تبریز حضور پیدا کند.

The post لیست تراکتورسازی برای نیم‌فصل دوم؛ تی‌تی‌ها باز هم بُمب می‌ترکانند؟! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *