سرمایه‌گذاری ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی در زیرساخت‌های گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: ۱۲۰ هزار میلیارد تومان توسط بخش غیردولتی در حوزه احداث و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در کشور در حال اجراست.

ایسنا: مونسان در مراسم رونمایی از قطار گردشگری استان لرستان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری لرستان و غرب کشور اظهار کرد: برای استان‌های غرب کشور بایستی کار تبلیغاتی زیادی انجام شود و پکیج‌های ویژه‌ای در نظر گرفت.

وی با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان لرستان در راه‌اندازی قطار گردشگری گفت: مطمئن هستم که این قطار گردشگری عامل توسعه گردشگری منطقه خواهد شد. دولت نیز در این مورد حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

مونسان با اشاره به سفر تیرماه سال جاری به لرستان و بازدید از مسیر قطار گردشگری و جاذبه‌های گردشگری مسیر اظهار کرد: یکی از مقاصد سفر خودم در ایام نوروز با قطار گردشگری و به سمت لرستان باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در خصوص ایجاد زیر ساخت‌ها در مناطق گردشگری گفت: ایجاد زیرساخت‌ها عمدتاً بر دوش بخش‌های غیردولتی است اما دولت از محل صندوق توسعه ملی منابع مورد نیاز بخش غیردولتی را تأمین خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه هر جایی که گردشگر حضور داشته باشد سرمایه‌گذاری اقتصادی خواهد شد، گفت: باید تلاش کنیم لرستان و غرب کشور را معرفی کنیم در این صورت اتوماتیک سرمایه‌گذاری افزایش خواهد یافت.

مونسان همچنین در خصوص عملکرد یک‌ساله مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: آقای قاسمی یکی از مدیران خوب سازمان بوده و کارهای خوبی را شروع کرده است.

The post سرمایه‌گذاری ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی در زیرساخت‌های گردشگری appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *