رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری است

امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای برخی مناطق کشور رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این وضعیت روز چهارشنبه در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و سواحل غربی دریای خزر شاهد خواهیم بود.

روز پنج شنبه برای مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این شرایط در روز جمعه برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و در روز شنبه در مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد خواهیم بود.

همچنین طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و بعدازظهر چهارشنبه و طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در جنوب غرب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

The post رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *