رضایی:سمگا در پی پوشش تور سلامت از اروپا است

معاون گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا)، گفت: طی چند سال آینده سمگا جزو بزرگ‌ترین کمپانی‌های سرمایه‌گذاری در حوزه اقامت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پژمان رضایی، شامگاه گذشته (پنجشنبه)، در پنل حمایتی تسهیلات گردشگری و صنایع‌دستی از طرح‌های توجیه‌پذیر، که در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان برپا شد، با اشاره به اهمیت توجه به اقامت‌های گردشگری در جذب گردشگر اظهار کرد: سمگا، برای محقق کردن این امر به دنبال ایجاد یک زنجیره ارزشمند در حوزه گردشگری است و از جمله فعالیت‌های آن می‌توان به ساخت و ایجاد ۲۰۰ هتل اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این هتل‌ها از سال ۹۴ به بهره‌برداری رسیده‌اند، گفت: علاوه بر ساخت و بهره‌برداری مجموع هتل‌ها در شهر اصفهان که به عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی انتخاب شده، اقدامات خوبی از سوی سمگا برای توسعه گردشگری صورت گرفته که بارزترین نمونه آن برعهده گرفتن بخش اعظمی از پروژه مجموعه سیتی سنتر است.

معاون گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران تصریح کرد: ساخت و بهره‌برداری یک هتل با المان خاص و متفاوت در شهر کرمان، ساخت گراند هتل به سبک اروپایی در شهر قزوین، ساخت هتل افق نگین در خیابان نیایش تهران، ساخت هتل در چهارمحال و بختیاری، اردبیل، عراق، نجف و کربلا از دیگر فعالیت‌های این گروه بوده است.

رضایی، با تاکید بر اینکه رویکرد سمگا در بخش اقامت، بسیار پر قدرت و پیشتازانه بوده، گفت: در چند سال آینده، سمگا جزو بزرگ‌ترین کمپانی‌های سرمایه‌گذاری در حوزه اقامت خواهد شد.

وی ادامه داد: سمگا از بحث معماری تا ساختار کامل هتلداری، لیزینگ شیپ یا به زبان دیگر لیزینگ گردشگری، برای ارائه تجهیزات هتل‌ها، تدابیر خاصی اندیشیده است.

معاون گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با اشاره به اینکه این گروه در عرصه گردشگری سلامت نیز ورود پیدا کرده، گفت: سمگا به دنبال این است حتی از اروپا تورهای مختلف توریسم سلامت را پوشش دهد و علاوه بر آن در حوزه صنایع‌دستی نیز، در حال خرید یک شرکت صنایع‌دستی با رویکرد صادرات است.

The post رضایی:سمگا در پی پوشش تور سلامت از اروپا است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *