خط پروازی جدید تهران – مسقط افتتاح شد /جزئیات برنامه پروازی سلام ایر به تهران و مسقط

خط هواپیمایی عمانی «سلام ایر» از مسقط به تهران و بالعکس امروز یکشنبه ۱۹ خرداد با حضور سفیر جمهوری اسلامی، مقامات ارشد سازمان هواپیمایی عمان و مدیرعامل شرکت سلام ایر افتتاح شد.

چمدان: محمد رضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در مراسم افتتاح این خط پروازی جدید گفت: راه اندازی این خط پروازی در چنین شرایطی نشانه عمق روابط دوستانه میان دو کشور ایران و عمان است.

وی افزود: ظرفیت جمعیت ۸۳ میلیون نفری و امکانات وسیعی که در بخش‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و… در ایران وجود دارد، فرصتی برای مردم عمان است.

وی اضافه کرد که این اقدام شرکت سلام ایر با هدف تسهیل رفت و آمد اتباع دو کشور صورت گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد و ما در این خصوص از مدیرعامل این شرکت تشکر می‌کنیم.

این خط پروازی در گام اول هفته‌ای سه پرواز در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه خواهد داشت.

«سلام ایر» شرکتی خصوصی است که اخیراَ پروازهایی را در مسیرهای نزدیک راه اندازی کرده و ۲ سال قبل اولین پرواز خود را در مسیر مسقط – شیراز برقرار کرد و در آینده نزدیک سومین پرواز خود را در مسیر مسقط -مشهد برقرار خواهد نمود.

در حال حاضر شرکت عمانی «عمان ایر» نیز در مسیر مسقط – تهران و مسقط – مشهد فعال است.

The post خط پروازی جدید تهران – مسقط افتتاح شد /جزئیات برنامه پروازی سلام ایر به تهران و مسقط appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *