برترین مراکز خرید استانبول

استانبول نه تنها با جاذبه‌های تاریخی و دیدنی زیبا و معماری‌های خیره‌کنند، بلکه با بازارها و مراکز خرید متنوعی که دارد در بین گردشگران محبوب و معروف است. به علاوه، جذابیت و تنوع بالای مغازه‌ها در مراکز خرید استانبول، می‌تواند زمان زیادی در سفر بگیرد. به همین علت برایتان برترین و معروف‌ترین مراکز خرید را لیست کرده‌ایم تا در سفر به استانبول بتوانید راحت‌تر برای خرید کردن برنامه‌ریزی کنید.

مرکز خرید جواهر – Istanbul Cevahir

یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید جواهر با مغازه‌های متعدد و برندهای معروف است. این مرکز خرید در منطقه شیشلی و روبه‌روی ایستگاه مترو قرار گرفته و به راحتی از میدان تقسیم و مرکز شهر با مترو و اتوبوس دسترسی دارد. علاوه بر خرید، برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران‌ها و برای سرگرمی و تماشای یک فیلم به سینمای مرکز خرید جواهر می‌توانید سر بزنید.

مرکز خرید فروم استانبول – Forum Istanbul

تقریبا هر چیزی که لازم داشته باشید را به راحتی می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. در مرکز خرید فروم مغازه‌های معروفی مانند ایکیا (IKEA)، فروشگاه‌های ورزشی، برندهای لباس خارجی و ترکی، کافه و رستوران‌های متنوع، زمین اسکی روی یخ، و سالن‌های سینمایی قرار دارند. مرکز خرید فروم یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا و استانبول شناخته می‌شود و ایستگاه مترو در نزدیکی آن رفت و آمد را برایتان آسان می‌کند.

مرکز خرید وادی استانبول – VADISTANBUL

منطقه وادی استانبول یکی از محله‌های جدید شهر است که با این مرکز خرید زیبا قطعا یکی از گزینه‌های خوب برای خرید در استانبول است. مرکز خرید وادی استانبول حدود ۲۷۰ مغازه و برندهای معروفی مثل آدیداس، زارا، کوتون، و برشکا را در خود جای داده. مانند بسیاری دیگر از مراکز خرید در استانبول، اینجا هم می‌توانید غذاهایی از کشورها و فرهنگ‌های مختلف را در رستوران‌های مرکز خرید وادی امتحان کنید. اتوبوس و مترو نزدیک به اینجا در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سوغات استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول – City’s

یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک به میدان تقسیم، سیتیز در منطقه نیشان‌تاشی استانبول است. اگر از دنیای فشن، مد و لباس لذت می‌برید، حتما به مرکز خرید سیتیز سر بزنید. نسبت به دیگر جاهایی که معرفی کردیم، اینجا کوچک‌تر است اما دست کمی از تنوع در مغازه و فروشگاه ندارد. علاوه بر آن، رستوران و کافه هم برای کمی استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده.

مرکز خرید کانیون – Kanyon Shopping Mall

این مرکز خرید برای معماری منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته. مانند اسمش شبیه به یک دره طراحی شده و ۴ طبقه دارد. مرکز خرید کانیون در منطقه تجاری Levent واقع شده و دسترسی مناسب به ایستگاه اتوبوس و مترو برای رفت و آمد خواهید داشت. مغازه، رستوران، کافی‌شاپ، و سالن بدنسازی برخی از امکانات این مرکز خرید هستند.

اوت‌لت ویاپورت آسیا – Viaport Asia Outlet Shopping

به طور کلی اوت‌لت‌ها از مراکز خرید ارزان استانبول هستند و یکی از بهترین‌هایشان، ویاپورت آسیا در محله پندیک و حدود ۲۵ کیلومتری مرکز شهر است. در این مرکز خرید می‌توانید هم خرید از برندهای معروف و بین‌المللی با قیمت مناسب را انجام دهید و هم به فست فود و رستوران‌های متنوع برای صرف غذا بروید. با وجود دور بودن اوت‌لت ویاپورت می‌توانید از اتوبوس برای رفتن به آن استفاده کنید.

جایگزین مراکز خرید

اما اگر طرفدار مراکز خرید استانبول نیستید اما از خرید یا قدم زدن در بین مردم و تماشای مغازه‌ها لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم به این محله‌ها یا منطقه‌های استانبول سر بزنید که برای خرید در بین مردم استانبول معروفند.

 منطقه نیشانتاشی – Nisantasi District

این منطقه روحیه شهری استانبول را به خوبی بهتان منتقل می‌کند. اگر قصد خرید از یکی از مغازه‌های لوکس مثل لویی ویتان، پرادا، شنل، یا گوچی و مانند آنها را دارید، اینجا بهترین جاست. در برخی از خیابان‌ها هم فروشگاه‌های جمع و جوری از طراح‌های مستقل قرار گرفته‌اند. مرکز خرید سیتیز هم در همین محله واقع شده و نه تنها مغازه، بلکه تعداد زیادی رستوران و کافه‌های شیک را هم می‌توان پیدا کرد.

خیابان بغداد – Bagdad Avenue

این خیابان در قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته و به “شانزلیزه استانبول” معروف است. اما از این ۱۴ کیلومتر خیابان که به موازات دریای مرمره کشیده شده، اطراف خیابان بوستانچی طرفداران بیشتری دارد. مغازه‌های برند و گران قیمت را در این خیابان به وفور می‌توانید ببینید و از قدم زدن در آن لذت ببرید.

اگر شما هم تجربه سفر و خرید در استانبول را دارید، از مراکز خریدی که به آنها رفته‌اید برای ما و خوانندگان اسنپ‌تریپ بنویسید.

نوشته برترین مراکز خرید استانبول اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *