گیفت شو ژاپن رنگ و بوی ایرانی گرفت/تصاویر

هشتاد و هفتمین دوره نمایشگاه گیفت شو ژاپن به مدت چهار روز از تاریخ ٢٣ الی ٢۶ بهمن با حضور هنرمندان ایرانی در مرکز برگزاری نمایشگاهها توکیو Tokyo big sight آغاز به کار کرد.

عباس مهدوی

به گزارش“توریسم آنلاین” در این دوره از نمایشگاه، غرفه جمهوری اسلامی ایران به مساحت 45 متر مربع ، در سالن ۶شرقی 6-T48-04به صورت غرفه های مجزا در سالن بین الملل نمایشگاه قرار داشته و هنرمندانی از استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، خوزستان و گلستان،در راستای توسعه صادرات صنایع دستی کشورمان، به تولید و عرضه محصولات و دست‌سازه‌های خود می‌پردازند.

گیفت شو

گبه، سوزن‌دوزی، گلیم، سنگ‌های قیمتی، زیورالات سنتی، جاجیم، فرش ترکمن، خاتم، میناکاری (مینای نقاشی، تلفیق سبک اصفهان و قلمزنی صائبین مندایی، تلفیق قلمزنی و مینای خانه بندی به روش مینای مشبک)، پارچه قلمکار، قلم‌زنی روی مس، منبت‌کاری، گره چینی، نقاشی روی چوب، حصیربافی، ملیله‌کاری، مسگری، معرق چوب، انگشترسازی و پاپیه ماشه، رشته‌هایی هستند که در این نمایشگاه به مخاطبان و بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

گیفت شو
مرتضی رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن در نیز از نمایشگاه امسال دیدن کرد.
در نمایشگاه گیفت شو امسال به متراژصد هزار متر مربع که میزبان44 کشور و منطقه جهان است، دیدارهایی در خصوص توسعه صادرات صنایع دستی پیش‌بینی شده است.
از ٣۵٠٠ نفر شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال می توان به تولید کنندگان ، صنعتگران، واردکننده گان ، صادر کنندگان ، سرمایه گذار اشاره کرد.

گیفت شو

در گیفت شوی امسال علاوه بر معرفی صنایع دستی کشورهای مختلف جهان، محصولاتی از هدایا، دکوراسیون داخلی ، لوازم کودک و اسباب بازی ، لوازم التحریر، محصولات ورزشی، ، لوازم خانگی و آشپزخانه و…ارائه می شود.
این نمایشگاه همچون گذشته سعی دارد با وارد کردن گوشه‌ای از هنرهای سنتی در قالب ابزار و وسایل کاربردی در زندگی روزمره انسان‌ها، رسالت خود را به انجام برساند.

The post گیفت شو ژاپن رنگ و بوی ایرانی گرفت/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *