کوش آداسی بهترین مقصد تفریحی ترکیه

تور کوش آداسی

اگر به دنبال یک تور خارجی نزدیک با قیمت مناسب هستید که در دسته تورهایی قرار گیرد که امکانات تفریحی و رفاهی فوق‎العاده‎ای  دارند به نظر می‎رسد باید تور کوش آداسی را امتحان کنید.

کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در استان آیدین قرار دارد. جدا از این که خود به تنهایی یکی از جاذبه‎های توریستی ترکیه محسوب می‎شود در نزدیکی مراکز توریستی مهم دیگری مانند ازمیر، افسوس و… قرار گرفته است. تور کوش آداسی در سال‎های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده و به‎عنوان یکی از تفریحی‎ترین مقاصد آسیا برای سفر جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است. تیم پارس توریسم به معرفی مختصر تور کوش آداسی پرداخته است. با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

تور کوش آداسی

آب‎وهوای کوش آداسی معمولا مدیترانه‎ای است. دمای هوا به بالای ۳۰ درجه می‎رسد و معمولا در فصل تابستان بارش وجود ندارد. زمان مناسب برای سفر به کوش آداسی از نظر آب و هوایی بهار و تابستان است. این دو فصل خصوصا از اواخر بهار برای شنا کردن مناسب است بنابراین گردشگران زیادی از سرتاسر جهان به سوی این مقصد راهی می‎شوند. اما اگر در کنار تفریح می‎خواهید در فستیوال‎هایی که در کوش آداسی برگزار می‎شود شرکت کنید و یا به فصل خرید برسید بهتر است زمان دقیق هر کدام را پیدا کنید.

هزینه های سفر به کوش آداسی

سه فاکتور مهم در محاسبه هزینه های سفر به کوش آداسی هزینه محل اقامت، هزینه حمل‎ونقل و هزینه خوراک می‎باشد. هزینه محل اقامت بسته به اینکه چه هتلی با چه درجه و امکاناتی را برای اقامت انتخاب می‎کنید متفاوت است. از مبلغ شبی ۴۰ لیر تا شبی ۹۰۰ لیر می‎توانید هتل و هاستل برای اقامت انتخاب کنید. در مورد هزینه خوراک نیز باید گفت نزدیک به ۱۰۰ لیر روزانه باید برای هزینه خوراک خود ( صبحانه، شام، نهار، آب معدنی، میان‎وعده و… در نظر بگیرید. درمورد هزینه‎های حمل‎ونقل باید گفت هزینه یک بلیط تک سفره اتوبوس ۲ لیر و تعرفه تاکسی نیز ۴ لیر می‎باشد. با احتساب مقدار هزینه‎ای که برای هر کدام از این فاکتورها دارید و تعداد روزی که قرار است در کوش آداسی بمانید به راحتی‎ می‎توانید قیمت تور کوش آداسی را محاسبه کنید.

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

مهم‎ترین جاذبه گردشگری کوش آداسی سواحل و کافه‎ها و تفریحگاه‎های کنار آن است. از ساحل‎های کوش آداسی باید به ساحل بانوان، ساحل ملط، ساحل دانتون، ساحل دیاموند، ساحل گلد و… اشاره کرد.

تور کوش آداسی

از دیگر جاذبه‎های این شهر باید به جزیره کبوتر اشاره کرد. در این جزیره یک قلعه از قرن ۱۳ بیزانس قرار دارد. این قلعه دارای دیوارهای حصار مانندی است که انگار دور تا دور جزیره کشیده شده باشد. از دیگر از جاذبه‎های کوش آداسی می‎توان به شبه جزیره دیلک، ناحیه بندرگاه و روستای کیرازلی اشاره کرد.

تور کوش آداسی

نکات سفر به کوش آداسی

  • مهم‎ترین نکاتی که باید در سفر به کوش آداسی به آنها توجه کنید به شرح زیر است:
  • در میان وسایل مورد نیاز برای سفر به کوش آداسی عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.
  • از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. زیرا هزینه تاکسی در کوش آداسی گران است. همچنین شما می‎توانید دوچرخه کرایه کرده و رفت‎و آمد خود را به راحتی با آن انجام دهید. برای کرایه دوچرخه باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشید.
  • تلفن‎های ضروری در کوش آداسی:

آمبولانس: ۱۱۲

پلیس :۱۵۵

آتشنشانی: ۱۱۰

نوشته کوش آداسی بهترین مقصد تفریحی ترکیه اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *