کوادکوپتر چقدر شارژ نگاه می دارد؟

انواع کوادکوپترها مدل های متنوعی دارند و بستگی به این که هر مدل چه ویژگی هایی دارد زمان شارژ نگاه داشتن متفاوت است از زمان ۶ ساعت تا زمان های بسیار بیشتر متغیر است.

خرید کوادکوپتر همراه خدمات پس از فروش آی‌پهباد
خرید کوادکوپتر از جزیره کالا به همراه ضمانت سلامت و اصالت کالا انجام می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نوع دسته بندی کوادکوپتر خود را انتخاب نمایید. بطور کلی کوادکوپترها به سه دسته دوربین دار، حرفه‌ای و ارزان قیمت تقسیم می‌شوند که هر دسته شامل زیر مجموعه‌های مربوطه است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با سایت جزیره کالا تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در زمینه خرید Quadcopter راهنمایی نمایند.

کوادکوپتر (به انگلیسی: Quadcopter یا Quadrotor) یکی از انواع وسایل پهپاد می باشد. کوادکوپترها زیر مجموعه دسته مالتی روتورها هستند که به دلیل کمک گرفتن از چهار پروانه برای نیروی پیشرانش، به عنوان کواد (چهار) کوپتر نام دارند. کواد کوپتر یک پرنده ۴ موتوره عمود پرواز است که به کمک ۴ ملخ از روی زمین بلند می شود. امروزه هرکسی می تواند با تهیه یک کوادکوپتر از مبتدی تا حرفه ای در زمینه های مختلفی همچون تصویر برداری هوایی ، مبحث های اکتشافی و نظارتی ، نقشه برداری هوایی و … فعالیت داشته باشد.

قیمت کواد کوپتر
قیمت کواد کوپتر بستگی به مدل و مشخصات آن داشته که با توجه به مشخصات هر محصول قیمت آن نیز متغیر می باشد. هرچه موتور و کیفیت تصویر برداری کواد کوپتر قوی تر باشد قیمت آن هم بالاتر است. تمام مدلهای موجود دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده و ارسال برای شهر تهران رایگان و تسویه درب منزل میباشد. فروشگاه جزیره کالا همواره بهترین و معروف ترین برندهای کوادکوپتر دنیا را با کمترین قیمت بصورت تک و عمده بفروش میرساند.

 

خرید اسکوتر برقی
خرید اسکوتر برقی مخصوص بازی و تفریح کودکان و بزرگسالان در سایزها و ابعاد مختلف قابل استفاده در محیطهای مختلف مثل: خانه ، خیابان ،پارک و…
فروشگاه جزیره کالا همراه مدلهای محدود را موجود کرده که تمام مدلهای موجود جزء بهترین و با کیفیت ترین اسکوترهای برقی موجود بوده و از بهترین و معتبرترین فروشگاه و کارخانه های دنیا خریداری شده است.

قیمت اسکوتربرقی
قیمت اسکوتر برقی بستگی به مدل و سایز و مشخصات آن داشته که با توجه به سایز ها قیمت متغیر می باشد. هرچه موتور و بدنه اسکوتر قوی تر باشد استحکام بیشتری دارند. تمام مدلهای موجود دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده و ارسال برای شهر تهران رایگان و تسویه درب منزل میباشد، اسکوتر برقی ها از جمله وسایلی می باشند که می توان از آن ها به منظور تفریح و همچنین حمل و نقل پاک استفاده کرد. در استفاده از اسکوتر برقی نیاز به هیچ دانش خاصی نیست و تنها با کمی مهارت و تمرین به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

مشخصات اسکوتربرقی
اسکوتر های شارژی دارای نام های بسیار متعددی می باشند که از جمله آن ها می توان به مواردی همچون : اسکوتر هوشمند ، اسمارت بالانس ، آیرور ، ایربرد ، هاوربرد ، اسمارت اسکوتر و سگ وی اشاره نمود .لازم به ذکر است که عملکرد تمامی این دستگاه به یک صورت بوده و تنها تفاوت بین آن ها در شکل های ظاهری ، رنگ بندی و آپشن های آن می باشد.اسکوتربرقی یا همان اسکوتر شارژی دارای کاربری بسیار آسانی می باشد به طوری که که هر شخص می تواند در مدت زمانی بسیار اندک بر روی آن تسلط یابد و از آن نهایت استفاده را ببرد . شماره تماس ۰۹۱۲۲۰۰۹۳۰۶

 

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *