کشف مراکز خرید بی نظیر دبی

دبی طی اولین بازدید شما از دبی (Dubai)، این مسئله را می فهمید که یکی از بهترین کارهایی که می توان در دبی انجام داد، سر زدن به مراکز خرید است. با توجه به این مسئله بهتر است که پیش از سفر به دبی حتما با مراکز خرید این شهر آشنا شوید. ما در این مطلب می خواهیم ۵ عدد از بهترین مراکز خرید دبی را برایتان عنوان کنیم. این مراکز خرید تنها برای خرید کردن ساخته نشدند و حرف های دیگری نیز برای گفتن دارند! با ما همراه باشید تا منظور ما را بهتر درک کرده و همچنین بتوانید با آگاهی بیشتر تور دبی خود را رزرو کنید. ۳- دبی مال: هر چیزی که می خواهید را در بزرگترین مرکز خرید جهان پیدا کنید! دبی مال (The Dubai Mall) که بزرگترین مرکز خرید جهان است، برای هر نوع سلیقه ای حرفی برای گفتن دارد. این مرکز خرید شگفت انگیز علاوه بر فروشگاه های بی نظیر خود، دارای امکانات تفریحی مثل آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی دبی، سینما، اسکیت روی یخ، و شبیه ساز پرواز است. در مرکز خرید دبی مال می توانید بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه و معروف ترین برندهای دنیا از جمله زارا (Zara)، شنل (Chanel) را پیدا کنید. این مرکز خرید در قلب شهر دبی و خیابان فایننشیال سنتر قرار دارد. مرکز خرید دبی مال به قدری بزرگ است که هر نوع قیمتی را در آنجا می توانید پیدا کنید. در مرکز خرید دبی مال همچنین بعد از یک خرید طولانی می توانید سری به رستوران و کافه های آن بزنید و به شکم گردی بپردازید. ساعات کاری مرکز خرید دبی مال از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است. اگر شما هم عاشق خرید و گردش در دبی مال شده اید، وقت را هدر ندهید و برای اطلاع از آخرین قیمت تورهای دبی، به سایت جامع لست تورز مراجعه کرده و تور لحظه آخری لست تورز را برای خود رزرو کنید.

دبی

۲- دبی فستیوال سیتی مال: مرکز خریدی دلربا و چشم اندازی رو به آب نما! یکی دیگر از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید دبی که ۵۰۰ فروشگاه دارد، مرکز خرید دبی فستیوال سیتی مال (Dubai Festival City Mall) است. این مرکز خرید کم نظیر ۵۶ رستوران و کافه در خود جای داده است که شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید در هر ساعتی که گرسنه شدید، سری به این رستوران ها بزنید. دبی فستیوال مال در جاده شیخ زاید دبی قرار دارد که دسترسی بسیار آسانی برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است. ساعات کاری این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. سطح هزینه دبی فستیوال سیتی مال متوسط است و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند خریدی دوست داشتنی و به یاد ماندنی را در این مرکز خرید تجربه کند.

دبی

۱- مرکز خرید امارات مال: لذت خریدی خاص و منحصر به فرد! مرکز خرید امارات مال (Mall of the Emirates) یکی دیگر از مراکز خرید مشهور دبی است که طرفداران بی شماری دارد. این مرکز خرید در دل شهر دبی و خیابان شیخ زاید قرار گرفته است و بیش از ۷۰۰ فروشگاه دارد. مرکز خرید امارات مال در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده و ۵۶۰ برند معروف از سراسر دنیا را در خود جای داده است. در این مرکز خرید همچنین می توانید امکانات تفریحی بی نظیری مانند یکی از بزرگترین پیست اسکی های سر پوشیده جهان را پیدا کنید. پس از خریدی طولانی و فراموش نشدنی می توانید به یکی از ۹۰ رستوران مرکز خرید امارات مال سری بزنید و به شکم گردی بپردازید. درست است که این مرکز خرید یکی از برترین مراکز خرید دنیا به حساب می آید،‌ ولی نیازی نیست نگران هزینه های آن باشید! سطح هزینه مرکز خرید امارات مال تقریبا متوسط و مناسب ارزیابی شده است. ساعات کاری این مرکز خرید از یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و از پنج شنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است. اگر شما نیز شیفته این مرکز خرید شده اید، پس وقت را تلف نکنید و هر چه سریع تر تور ارزان دبی خود را رزرو کنید.

سخن آخر ما در این مطلب سعی کردیم بهترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم تا اگر می خواهید سفری خاطره انگیز به این شهر رویایی داشته باشید، با داشتن اطلاعات قبلی بتوانید سفری به یاد ماندنی برای خود و همراهانتان رقم بزنید. اگر می خواهید سفری راحت داشته باشید،‌ می توانید تور لحظه آخری توریاب را رزرو کرده و با خیال راحت سفر خود را آغاز کنید.   نوشته کشف مراکز خرید بی نظیر دبی اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید