پرسپولیس حداقل ۵ بازیکن دیگر جذب می کند

مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال آن هستند تا بازیکنان بیشتری به لیست تیم شان اضافه کنند.

خبرورزشی: سرخپوشان پایتخت بعد از طی کردن محرومیت در دو پنجره نقل و انتقالات، حالا بهترین فرصت را پیدا کرده اند تا اقدام به جذب بازیکنان جدید کنند. در ابتدای فصل، آن‌ها ۵ بازیکن گرفتند. مهدی شیری از پیکان، مهدی شریفی از سپاهان، سروش رفیعی از فولاد خوزستان، مهدی ترابی از سایپا و سعید کاظمی که سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود.
روز شنبه نیز، مدیران باشگاه موفق به عقدقرارداد با محمد نادری شدند. با این حال، موضوع جذب بازیکنان جدید ادامه دارد و آن‌ها در پی عقدقرارداد با دو بازیکن دیگر هستند که یکی از آن‌ها حتما باید مهاجم باشد. رضا قوچان نژاد از لیست بازیکنان دلخواه باشگاه پرسپولیس بیرون رفت، اما پرونده مهدی طارمی هنوز باز مانده و می‌تواند دوباره به جریان بیفتد.
به هر حال سرخپوشان پایتخت هنوز جا برای جذب بازیکن دارند. حتی اگر لیست بالای ۲۳ سال این تیم پر شده باشد، پرسپولیسی‌ها اقدام به جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال می‌کنند، زیرا در سایر لیست‌های شان یعنی امید و جوانان، جای خالی زیادی برای عقدقرارداد با بازیکنان دیگر دارند. شنیدیم غیر از بازیکنانی که به تیم اضافه شده اند، باید منتظر حضور حداقل ۵ بازیکن جدید در لیست‌های امید و جوانان تیم برانکو باشیم.

The post پرسپولیس حداقل ۵ بازیکن دیگر جذب می کند appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *