وودی آلن فیلم بعدی خود را در اسپانیا می‌سازد

وودی آلن فیلم بعدی خود را در اسپانیا می‌سازد

وودی آلن بار دیگر با کمپانی اسپانیایی مدیاپرو همکاری می‌کند تا فیلم بعدی خود را آماده تولید کند و به احتمال زیاد فیلمبرداری این فیلم در اسپانیا انجام می‌شود.

این کمپانی که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مستقل تولید فیلم و سریال در اروپاست، در سرمایه‌گذاری و تهیه دو فیلم موفق وودی آلن مشارکت داشت: «ویکی کریستینا بارسلونا» که نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و «نیمه شب در پاریس» که علاوه بر کسب جایزه اسکار بهترین فیلمنامه در گیشه جهانی ۱۵۱ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

ورایتی گزارش داده که سخنگوی مدیاپرو تایید کرده این کمپانی فیلم جدید آلن را تهیه خواهد کرد. او گفته این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی است و برای صحبت از لوکیشن‌های فیلمبرداری و سایر جزئیات هنوز زود است.

با این حال روزنامه اسپانیایی ال پاییس تایید کرده که نمایندگان آلن در حال بازبینی لوکیشن‌هایی در منطقه باسک هستند و هیچ اطلاعاتی درباره نام این فیلم، بازیگران و داستانش در دسترس نیست.

خبر تولید فیلم جدید وودی آلن در حالی منتشر شده که او چند هفته پیش شکایتی برای دریافت ۶۸ میلیون دلار غرامت از شرکت آمازون را به دلیل لغو قرارداد تولید و پخش چهار فیلم به دادگاه برده است.

منبع

نوشته وودی آلن فیلم بعدی خود را در اسپانیا می‌سازد اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *