هشدار آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در برخی استان‌ها/ آسمان تهران بارانی است

با توجه به رگبار باران و رعد و برق احتمال آب گرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در برخی استان‌های جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز فعالیت سامانه بارشی در نواحی شمال شرق و شمال کشور به صورت بارش باران و در نواحی شرق، جنوب شرق کشور، هرمزگان و شرق فارس به صورت رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید است و در پاره‌ای از نواحی غرب، شمال غرب، دامنه‌‎های جنوبی البرز و مرکز کشور بارش پراکنده و مه صبحگاهی رخ خواهد داد که بتدریج از میزان ابرناکی در این نواحی کاسته خواهد شد و در بعدازظهر وزش باد پیش بینی می شود.

سامانه بارشی روز سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و از اواخر وقت این روز به‌تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

امروز بیشینه بارش در خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب کرمان، شرق فارس،هرمزگان، جزایر هرمزگان و تنگه هرمز است و به سبب رگبار و رعد و برق آبگرفتگی معابر و بالاآمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در شرق فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و جزایر هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه در ارتفاعات البرز، ارتفاعات کرمان و شمال شرق کشور و سه شنبه در شمال شرق کشور بارش به شکل برف خواهد بود.

The post هشدار آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در برخی استان‌ها/ آسمان تهران بارانی است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *