هراس استرالیا از بازگشت سوریه

هراس استرالیا از بازگشت سوریه :: ورزش سه

 

تیم های ملی استرالیا و سوریه فردا دیداری حساس را برای تعیین دومین تیم صعود کننده از گروه B جام ملتها برگزار می کنند.

رقابت های جام ملتهای آسیا دو دور از مرحله گروهی خود را پشت سر گذاشته و از امروز بازی های سومین دور این مرحله آغاز می شود. امروز بازی های گروه A انجام می شود و فردا تیم های گروه B آخرین بازی های مرحله گروهی خود را برگزار می کنند.

حکایت گروه بی از سایر گروه های جام ملتها جدا است و تیم اردن در این گروه خیلی زود توانست سرگروهی خود را قطعی کند. در گروهی که استرالیا حضور داشت، این اتفاق عجیب به نظر می رسید و همین مسئله موضوع این گروه را در روز آخر پیچیده کرد. اردن در حال حاضر ۶ امتیازی است و پشت سر خود استرالیا با ۳ و سوریه با یک امتیاز را می بیند

 در بازی های فردا تیم استرالیا به مصاف سوریه می رود و اردن هم با فلسطین روبرو می شود. بازی سوریه و استرالیا از این بابت که هر دو تیم شانس دوم شدن در گروه را دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استرالیا در دیدار با فلسطین نمایش خوبی داشت و سه امتیاز را به دست آورد تا باخت مقابل اردن را تا حدودی فراموش کند. در سمت مقابل سوریه هم تنها امتیاز خود را از فلسطین گرفته و به واسطه همان تساوی، امید دارد که با یک پیروزی بزرگ از گروه خود صعود کند. سوریه در صورت باخت یا تساوی به احتمال فراوان با جام ملتهای آسیا خداحافظی خواهد کرد. اما استرالیا با یک تساوی هم رده دوم خود را در گروه مسجل می کند.

شاگردان آرنولد که صلابت همیشگی را در این تورنمنت نشان نداده اند، نگران هستند که سوریه بازگشتی شگفت انگیز به جام داشته باشد و در مقابل این تیم فراتر از دو بازی قبل ظاهر شود. سوری ها با دو مهاجم خطرناک و نامدار خود، هنوز گلی در این جام نزده اند و عمر السومه و عمر خریبین تمام تلاش خود را برای گلزنی به مدافع عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا به کار خواهند بست.

منبع

نوشته هراس استرالیا از بازگشت سوریه اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *