هتل‎ های منحصر به ‎فرد مالدیو

مالدیو یکی از کشورهای جنوب شرق آسیاست که در سال‎های اخیر تب سفر به آن داغ شده ا ست در قسمت همه چیز درباره مالدیو اطلاعات ضروری به‎عنوان راهنمایی برای سفر به ا ین کشور در اختیارتان گذاشته شد. پارس توریسم سعی دارد در این بخش ۵  منحصربه فرد مالدیو را به شما معرفی کند. با ما همراه باشید.

سوث آری آتول

سوث آری آتول

هتل ساوت آری آتول یک هتل ۵ستاره لوکس است که در منطقه‎ای به‎نام ساوت اری آتول ساخته شده است و بیشتر به‎خاطر طراحی پر زرق‎و‎برق و مجللش با مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. طراحی این هتل به‎صورت روستایی است که ترکیب این طراحی با چشم‎اندازهای اطراف مانند جنگل‎های سرسبز و حصاری از آب که هتل را در برگرفته است؛ منظره‎ای رویایی را پدید آورده است. این هتل دارای ۱۹۳ اتاق لوکس با امکانات رفاهی استاندارد است.  دسته‎بندی اتاق‎ها به صورت ویلاهای آبی Prestige ، ویلا های Beach Pool ، ویلا های ساحلی، ویلا های آبی خانوادگی، ویلا های آبی، سوئیت های Sunset Junior وعمارت کلاه فرنگی می‎باشد. هتل سوث آری آتون امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار مهمانان خود قرار می‎دهد. ۲استخر، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، موج‎سواری، بازی‎های آبی، باشگاه بدن‎سازی، تنیس، والیبال، یوگای ساحلی و… بخشی از این امکانات رفاهی هستند.

ولیگاندو

هتل ولگادو مالدیو

اگر به‎دنبال یک هتل مناسب برای یک سفر رمانتیک به مالدیو می‎گردید بهترین گزینه برای شما هتل ۵ستاره ولیگادو است. هتل ولیگادو در منطقه راسدو قرار دارد و در فاصله کمی از فرودگاه بین‎المللی ابراهیم نصیر قرار گرفته است. این هتل لوکس امکانات رفاهی زیادی برای مهمانانش دارد. این هتل دارای یک مرکز غواصی و یک مرکز چارتر است که برنامه غواصی برای افراد مبتدی و حرفه‎ای ترتیب میدهد. همچنین در این هتل می‎توانید برای گشت‎وگذار در جری ره قایق کرایه کنید.  زمین والیبال ، زمین تنیس ، سونا، و استخر شنا  دیگر امکانات رفاهی ولیگاندو می‎باشد. با اقامت در این هتل می‎توانید هر صبح خود را با صبحانه‎های آسیایی شروع کنید. از اینترنت و وسایل بهداشتی رایگانی هتل استفاده کنید.

کنستانتین هالاوی

کنستانتین هالاوی

کنستانتین هالاوی یک هتل لوکس با امکانات استاندار جهانی است  که دارای یک ساحل اختصاصی می‎باشد. در این ساحل کلبه‎های کوچک رایگان، چترهای ساحلی و امکانات برای ورزش‎های ساحلی در اختیار مهمانان هتل قرار می‎گیرد. بهترین تجهیزات غواصی نیز در این هتل در اختیار شما قرار می‎گیرد. البته امکانات این هتل لاکچری به همین ختم نمی‎شود ماساژ، سم‎زدایی و حجامت دیگر امکانات رفاهی است که می‎توان از آنها استفاده کنید. ۳سالن غذاخوری، استخر، باشگاه برای کودکان و اتاق‎های لاکچری از جمله  امکانات دیگر این هتل هستند. مجموعه کنستانتین هالاوی یکی از مجموعه‎های اقامتی محبوب  در مالدیو است. گردشگران این مجموعه را به خاطر قیمت نسبتا مناسب و امکانات فوق‎العاده‎اش دوست دارند.

تاج اگزوتیکا

تاج اگزوتیکا

تاج اگزوتیکا یک هتل لوکس در یک جزیره خصوصی است. جالب است بدانید یکی از  بزرگ‎ترین آبگرم‎های مالدیو در این جزیره قرار دارد. در حاشیه سواحل این جزیره نخل‎ها قد کشیده‎اند. آب فیروزه‎ای و تمیز اقیانوش هند چشم‎اندازی رویایی در جزیره ایجاد کرده است. تصور کنید در چنین فضای بهشت‎گونه‎ای در یک هتل لوکس و با امکانات رفاهی و تفریحی فوق‎العاده ، در ویلاهایی که اطرافشان را آبگرم‎ها احاطه کرده‎اند اقامت کرده‎اید. این هتل تنها ۱۵دقیقه تا فرودگاه بین‎المللی مالدیو فاصله دارد.

پارک حیات هادایا

پارک حیات هادایا

پارک حیات هادایا یکی دیگر از هتل‎های ۵ستاره مالدیو است که در میان طرفداران هتل‎های لوکس و لاکچری گزینه محبوبی است. امکانات غواصی و کایک‎هایی برای   کایک‎سواری در این هتل فراهم است که می‎توانید از آنها استفاده کنید. آبگرم و امکانات برای ماساژ از دیگر امکانات این هتل است. دو رستوران با غذاهای بین‎المللی که برای همه وعده‎های غذایی باز است و یک کافه دنج با بهترین نوشیدنی‎ها و غذاهای سبک از دیگر امکانات پارک حیات هادایا است. این مجتمع دارای ۵۰ ویلا است که همه این ویلاها از طراحی فوق‎العاده زیبا برخوردارند و امکانات رفاهی استانداردی در اختیار دارند.

درباره هتل‎های کشور مالدیو باید گفت چنین هتل‎های لوکسی که بتوانند توقعات شما را از یک سفر لوکس و لاکچری برآورده کنند در جزیره‎های مختلف پراکنده هستند. لازم است قبل از سفر درباره جزیره‎های مختلف مالدیو اطلاعاتی  کس ی کنید و بر اساس آن انتظاری که از سفر خود  دارید هتل مورد نظر  خود را انتخاب کنید. در هرصورت صنعت هتل‎داری یکی از لازمه های جهانگردی و صنعت توریسم است و هر کشوری می‎خواهد  در این صنعت پر رقیب پیشرفت کند باید به این مهم توجه ویژه مبذول دارد.

نوشته هتل‎ های منحصر به ‎فرد مالدیو اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *