موزه‌ها تا پایان فصل گران نمی‌شوند

مدیر کل موزه‌های کشور گفت: نرخ جدید بلیت موزه‌های کشور تا پایان فصل گردشگری ابلاغ نمی‌شود.

چمدان: محمدرضا کارگر درباره زمان ابلاغ افزایش قیمت بلیت موزه‌های کشور به چمدان گفت: مصوبه هیات وزیران برای افزایش قیمت بلیت موزه‌های کشور به وزارتخانه میراث فرهنگی ابلاغ شده است. هیات وزیران سقف قیمت‌ها را تعیین کرده و در وزارتخانه برای موزه‌های مختلف تصمیم گیری می‌شود.

مدیر کل موزه‌های کشور درباره زمان اجرای مصوبه افزایش قیمت بلیت موزه‌های کشور گفت: با توجه به این که در فصل پر رونق گردشگری هستیم و تورها و آژانس‌ها از مدت‌ها قبل قراردادهای خود را بسته‌اند، اجرای این مصوبه تا پایان فصل پر رونق گردشگری عقب افتاده است تا با اطلاع رسانی، آژانس‌ها برای قراردادهای بعدی خود، افزایش قیمت را لحاظ کنند.

به گزارش چمدان، براساس مصوبه هیات وزیران ورودیه موزه‌های ملی، منطقه‌ای، کاخ موزه‌ها و آثار تاریخی (غیر منقول) ثبت جهانی و شاخص برای بازدید کنندگان داخلی حداکثر به مبلغ ۵ هزار تومان و برای بازدیدکنندگان خارجی حداکثر به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و ورودیه موزه‌های محلی، استانی و سایر آثار تاریخی – فرهنگی (غیر منقول) برای بازدید کنندگان داخلی حداکثر به ۴ هزار تومان و برای بازدید کنندگان خارجی حداکثر به ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است که پیش از این بلیت گردشگران داخلی ۲ و ۳ هزار تومان و بلیت گردشگران ۱۵ و ۲۰ هزار تومان بود.

The post موزه‌ها تا پایان فصل گران نمی‌شوند appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *